Konceptni peugeot 308 R ima pod motornim pokrovom enak agregat kot peugeot RCZ R. To pomeni 1,6-litrski štirivaljni turbobencinski motor z največjo močjo 199 kilovatov (270 KM) in 330 Nm navora med 1.900 in 5.500 vrt/min. Moč se na cesto prenaša s pomočjo ročnega šeststopenjskega menjalnika, pogon je na prednji kolesi.
Tovarniško izmerjena povprečna poraba je 6,3 litra na 100 kilometrov, izpusti CO2 pa 145 gramov na prevožen kilometer.
Športnemu levčku so izboljšali podvozje, kar pomeni, da so ga za 26 milimetrov približali asfaltu, dodali so mu aerodinamične dodatke, kot so prednji odbijači in vzvratna ogledala, nova so 19-palčna aluminijasta platišča na pnevmatikah 235/35 R19, izboljšan je zavorni sistem (diski 380 mm spredaj in 330 mm zadaj), novi so športni izpuh in R-oznake, notranjost je dvobarvna ...