Na prvo mesto se je kot najbolj inovativni avtomobilski koncern spet uvrstil Volkswagen, sledila pa sta mu Daimler in Tesla Motors. Najbolj inovativni dobavitelj avtomobilske industrije je Bosch v sodelovanju s podjetji Weichai, CATL, Edscha, Continental in Leoni.
Pri ustanovi CAM menijo, da bodo ne glede na to, če gre za elektromobilnost, avtonomno vožnjo ali omreženo mobilnost, inovacije odločale prihodnost avtomobilske industrije, zato že deset let analizirajo inovativne sposobnosti globalne avtomobilske panoge. V zadnjem ocenjevanju se je za najbolj močni koncern na področju inovacij spet izkazal Volkswagen, ki je nagrado AutomotiveINNOVATIONS osvojil v štirih kategorijah.
Med inovativnimi tudi Kitajci
Z 149 indeksnimi točkami se je, tako kot lani, uvrstil na prvo mesto pred Daimlerjem s 133 točkami ter Teslo z 93 točkami in BMW-jem z 88 točkami. Z 80 točkami se je med pet najbolj inovativnih kot prvo kitajsko podjetje uvrstil tudi SAIC. Volkswagnova skupina sicer ni prijavila le največ, 67, inovacij, ampak je predstavila tudi največ, kar 24, svetovnih novosti.
Veliko točk je sicer Volkswagnu med drugim na področju električnih pogonov prinesel golfov priključno hibridni pogonski sklop, ki zagotavlja največji električni doseg med priključnimi hibridi spodnjega srednjega razreda. Na področju avtonomne vožnje je Volkswagen prepričal z inovativnimi žarometi audija e-tron sportbacka. V kategoriji »Interface & Interieur« se je za zelo obetavno prihodnjo rešitev pokazal projekcijski zaslon z možnostjo obogatene resničnosti v volkswagnu ID.3.
Volkswagen je na prvem mestu tudi kot veliko volumenski proizvajalec. Na tem področju mu sledita Ford in BYD. Volkswagnu je sicer največ točk prinesel VW ID.3, visoko pa se je uvrstila tudi kitajska različica VW passata. Izstopajo predvsem električne baterije, ki omogočajo zelo visoke dosege in hitre čase polnjenja, prav tako pa tudi novosti na področju uporabniških vmesnikov. Takšen je denimo passatov govorni pomočnik Smart Voice, ki je sposoben učenja.
Med veliko volumenskimi proizvajalci je Volkswagen točke pridobil tudi v kategorijah »avtonomna vožnja in ADAS« ter »uporabniški vmesnik & povezljivost«. Tu gre predvsem za delno avtonomni sistem vožnje in asistent za aktivno zaviranje v sili z možnostjo opozarjanja drugih udeležencev v zastoju, ki je z golfom osme generacije postal dostopen tudi v avtomobilu spodnjega srednjega razreda. Tudi na področju povezljivosti Volkswagen, tesno za vodilnim Tesla Motors, močno uveljavlja možnost nadgradenj sistemov in njihovih funkcionalnosti na daljavo.
Izstopa novi razred S
Med premiumskimi znamkami je s precejšnjim naskokom na prvem mestu Mercedes-Benz, sledita pa mu Tesla Motors in BMW. Marcedes-Benz prednjači predvsem na področju avtonomne vožnje in asistenčnih sistemov, prav tako pa tudi na področju uporabniških vmesnikov in notranjosti. Veliko novosti so predstavili predvsem v novem mercedesu razreda S. Med omembe vrednimi inovacijami so prenovljeni sistem MBUX in njegovo zaznavanje gibanja, prepoznavanje govora potnikov na zadnji klopi in opozarjanje pred izstopom. Mercedesu-benzu razreda S sledita tesla model Y in ford mustang mach-E.
Na področju elektromobilnosti je na prvem mestu Tesla Motors, ki prepriča predvsem z visokimi dosegi in kratkimi časi polnjenja svojih modelov. Tesla Motors sicer prednjači predvsem v kategorijah premiumskih znamk, na področju vsakdanje dostopnih velikovolumenskih znamk pa mu tesno sledi kitajski BYD, pri katerem izstopa baterijska tehnologija, ki njihovi limuzini han EV omogoča dolge dosege in nizko porabo energije.
Pa ka bi radi nardil iz teh avtov, materno vesoljske ladje iz ZF. Kdo to rabi vso to navlako v …
Nemška jaja iber ales!