Polo nove generacije bo nekoliko večji, bolje zgrajen in z izboljšano motorno ponudbo, kot tak pa naj bi se enakovredno kosal s prihajajočim fordom fiesto in hondo jazz. Oblikovno bo polo mešanica najnovejših tovarninih oblikovalskih smernic. Sprednji del vozila bo močno spremenjen in bolj dinamičen. Končno se bo znebil neposrečenih okroglih luči sedanje generacije, ki jih bodo nadomestila športna štirikotna svetila, svoje bo dodala še dvojna maska. Zadnje luči bodo podobne tiguanovim, tudi sicer pa bodo opazni prijemi, uporabljeni pri odmevnem konceptu up!.
Ker bo polo zrasel do štirih metrov dolžine, bo po napovedih notranjost precej prostornejša, zaradi dodatnih centimetrov v višino pa bo več prostora tudi za glave. Armaturna plošča naj bi bila deležna precejšnje pozornosti, prevladovala naj bi mehka plastika.
Pestro pod pokrovom
Motorna ponudba bo zelo pestra. Na dnu bencinske ponudbe bo 1,2-litrski trivaljnik,
ki bo razvil okoli 45kW, sledita še 1,4-litrski motor (63 kW) in 1,2-litrski super turbo s 77 kW.
Na voljo bo tudi 1,4-litrski dizel. Na vrhu bo kraljeval GTI s 125 kW pod pokrovom, ki naj bi po
dolgih letih končno ujel stik s tekmeci, govori pa se tudi o športnem dizlu s 100 kW. Večina teh
avtomobilov bo na voljo s šeststopenjskim menjalnikom, prvič doslej bo mogoče izbrati tudi model z
dvojno sklopko DSG. Cena novinca naj bi ostala na približno enaki ravni sedanjemu modelu, osnovni
različici pa naj bi sledila še cross-over in kabriolet.