Prodaja novih avtomobilov v Evropi je avgusta letos v primerjavi z enakim obdobjem lani padla za 8,6 odstotka, največ na račun velikega zmanjšanja prodaje vozil znamk Nissan, Renault, Fiat in Volkswagen, ki so vsi po vrsti zabeležili dvomestne rdeče številke.
Po podatkih Združenja avtomobilskih proizvajalcev se je število registracij v Evropi zmanjšalo na 1,07 milijona. Nissan je avgusta prodal za 48 odstotkov manj vozil kot avgusta 2018, Renaultov padec je 38-odstoten, Fiatov 26-odstoten in Volkswagnov 14-odstoten.
Med premijskimi znamkami pri Jaguar Land Rover (JLR) beležijo 21-odstoten padec, največ zadovoljstva je pri Mercedesu, kjer je prodaja vozil zrasla za 13 odstotkov, medtem, ko je pri največjih tekmecih Audiju in BMW manjša za 9,1 oziroma 8,4 odstotka.
Tudi azijske znamke so v rdečih številkah. Prodaja toyot je padla za en odstotek, hyundaijev za skoraj dva odstotka in vozil znamke Kia za 3,2 odstotka. Med znamkami koncerna PSA se je prodaja Citroëna zmanjšala za 8,1 odstotka, Opla za 6,9 odstotka in Peugeota za 3,4 odstotka. Pri skupini Volkswagen je Škoda zrasla za 5,4 odstotka, Seatova avgustovska prodaja pa je v primerjavi z lanskim avgustom manjša za skoraj odstotek. Porschejev padec je znatno večji, in sicer 18-odstoten.
Ford, ki je v začetku leta občutil močan padec prodaje je v avgustu zrasel za 1,8 odstotka.
Avgustovske padce gre pripisat lanski potezi, ko so avtomobilski proizvajalci pred uveljavitvijo novih emisijskih testov (WLTP) na veliko prodajali vozila iz zaloge. Lanske številke v prodaji meseca avgusta so bile izjemne, zato so letos padci v primerjavi z lani tako boleči. Prodaja vozil v Evropi je sicer letos v primerjavi z enakim obdobjem lani manjša za 3,2 odstotka.
ukiniti bi morali hitro dobavljivost in zaloge. to unicuje okolje in kot kaze tudi same proizvajalce, ki narejenega ne uspejo prodati. enako velja s telefoni. nastopijo na vseh trgih, hiperprodukcija, potem pa direkt v smeti. Okolje pa trpi.