Miles in Shelby sta robota. Gre za novi pridobitvi v Fordovem raziskovalnem centru v nemškem Kölnu, ki ju bodo uporabljali tam, kjer bi pravi testni vozniki imeli težave.
Robota sta izdelana tako, da lahko delujeta v temperaturnem razponu od -40 pa vse do +80 stopinj Celzija. Njuno delovno mesto je v posebni "vremenski tovarni", kjer lahko pri Fordu simulirajo ekstremne razmere od podnebja Sahare do Sibirije, lahko pa tudi ustvarijo okoliščine visokih nadmorskih višin, na primer najvišjih Alp, ali pa orkanski snežni metež veter, ki divja na švedskem severu. Ob tem jima ni treba uporabljati kisikovih jeklenk ali posebnih oblek, na prizorišču pa ni potrebe po stalni prisotnosti medicinske ekipe. Pa še odmora za kavo ali WC ne potrebujeta.
Vse je seveda namenjeno testiranju avtomobilov oziroma sestavnih delov, ki so namenjeni izdelavi novih avtov. Ker bi imeli običajni ljudje z opravljanjem funkcij v teh razmerah težave, si pomagajo z Milesom in Shelbyjem.
Njuna naloga je, da za volanom vžgeta pogon, prestavita ročni ali avtomatski menjalnik, pritiskata na stopalke in počneta v avtu vse tisto, kar bi med vožnjo počel voznik ... Podatke razvojna ekipa skrbno beleži in evalvira ter se na njihovi podlagi odloča za morebitne prilagoditve. Takšni zahtevni, a zelo realistični testi so v času razvoja novih električnih vozil, kot je mustang mach-E še posebej pomembni, saj dokazujejo varnost in primernost tehnologije za različne cestne razmere.
Imeni sta robota dobila po Carolu Shelbyju in Kenu Milesu, ki sta bila zaslužna za razvoj znamenitega GT40.