Avto
7 ogledov

Xmod vedno pripravljen za avanture

Renault scenic xmod
1/13
Gregor Prebil
Novost na slovenskem trgu je scenic xmod, namenjen uporabnikom, ki si želijo robustnejšega videza in več uporabnosti tudi izven asfaltiranih poti. Z novimi bonbončki tudi klasična scenica.

Tako kot odslej pri klasičnem petsedežnem in sedemsedežnem scenicu dizajn nosu povzema po cliu, vključno z velikim emblemom. Črna plastika ga ščiti pred ranicami, avto je tri centimetre bolj oddaljen od tal, strešni nosilci so standardni.

Znotraj je poleg nekaj oblikovnih vložkov, kot so kovinska ročica menjalnika, prisekan volan in kovinske stopalke, med posebnostmi sedempalčni R-link zaslon na dotik, na katerem so funkcije infotainmenta razporejene po zgledu tabličnih računalnikov. Med drugim lahko voznik spremlja kakovost zunanjega zraka.

Scenic je že v prejšnji generaciji poznal svojo "terensko različico", ki se je imenovala avantura. A xmod gre korak naprej in čeprav ne ponuja štirikolesnega pogona, kot ga je scenic prve generacije, lahko voznik sedaj dejavno razpolaga z navorom, ki se prenaša na prednji par koles. Med sedežema je namreč gumb, prek katerega voznik prenos navora prilagodi razmeram, ko zapelje na mehkejšo podlago ali na sneg. 

Cena za scenic xmod z dokaj bogato serijsko opremo se začne pri 19.580 evrih.

Nova obraza in motor tudi za ostala scenica

Poleg xmoda sta osvežitev po dobrem letu že dočakala tudi klasični scenic in grand scenic, ki sta prav tako dobila sveža obraza in R-link infotainment, ki ga upravljamo tudi prek "joysticka" med sedežema.

Omeniti velja še povsem nov 130 TCe 1,4-litrski bencinski motor, ki da porabi za liter manj goriva od enako močnega predhodnika, s katerim je Renault utiral pot downsizeingu.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.