Dogovore, skupaj vredne 110 milijonov evrov, je sklenila z več globalno pozicioniranimi avtomobilskimi proizvajalci, v nekaterih primerih pa bo Hidria na tem področju edini dobavitelj.
Gre za sistem, ki meri tlak neposredno v valju motorja, informacije o tem pa pošilja neposredno v osrednji motorni računalnik in tako v realnem času uravnava vbrizgavanje goriva in druge za optimalno izgorevanje ključne parametre.
V vrhu avtomobilske industrije
Hidria se z razvojem tega sistema krepi v vrhu avtomobilske industrije, saj bo s to inovativno rešitvijo pokrila več kot 30 odstotkov svetovnih potreb tega segmenta.
V Hidrii imen avtomobilskih proizvajalcev, s katerimi so sklenili dogovore o dobavi sistema za hladen vžig dizelskih motorjev, ne razkrivajo, saj so zavezani k molčečnosti. O konkretnih modelih, ki so podprti s Hidriinim sistemom, bo tako mogoče govoriti šele takrat, ko se bodo ta vozila dejansko zapeljala na ceste, in sicer v začetku leta 2018.
Prvi mož Hidrie Iztok Seljak je na novinarski konferenci v Ljubljani sistem za hladen zagon dizelskega motorja označil za eno najpomembnejših prebojnih inovacij slovenske industrije v zadnjih letih. Hidria je sistem - zaščiten je z devetimi mednarodnimi patenti, dva pa sta še v pripravi - razvijala od leta 2009, investicija vanj pa bo korporacijo stala 25 milijonov evrov.
Slovensko znanje
Sistem je rezultat lastnega znanja Hidrie, pa tudi pomemben rezultat razvojnega centra Sieva, torej konzorcija devetih slovenskih podjetij, ki s podporo vlade s skupnim razvojno-raziskovalnim delom iščejo inovativne rešitve na področju znižanja porabe goriva in škodljivih izpustov. V projekt je Sieva vložila več kot pet milijonov evrov, prijavila pet mednarodnih patentov in zaposlila sedem razvojnikov. Z razvojnimi sredstvi je pri projektu sodelovala tudi SID banka.
S sistemom za hladen vžig dizelskega motorja bodo izpusti okolju škodljivih plinov in poraba goriva v sodobnih dizelskih motorjih z oznakama Euro 6.2 in Euro 7 manjši tudi za do 30 odstotkov. Svečka s senzorjem tlaka pomeni tudi prihranek v strošku nove tehnologije, saj bo nadomeščala nekatere druge senzorje v motorju.
Če je to res, je vse povedano.
600-800€ bruto osnova
Vsaka čast, samo če bodo imeli od tega kaj koristi tudi delavci in ne samo požrešni slovenski hiper kapitalisti in izkoriščevalci delavcev.