In to kljub temu, da je peugeot 408 le prvi novi letošnji avtomobil francoske znamke, ki svojo ponudbo, kot pravijo, snuje na treh temeljih, »moči privlačnosti, emocijah in odličnosti«. V začetku poletja bodo namreč predstavili še prenovljena peugeota 2008 in 508, jeseni bo na ceste zapeljal prenovljeni peugeot 208, prav tako jeseni pa bo na voljo tudi električni peugeot 308.
Peugeot 408 nadaljuje ponudbo za Peugeotove kupce, ki jih pri znamki imenujejo »napredni hedonist. Pravijo, da so to ljudje, ki sprejemajo novosti, dobro živijo in postavljajo v ospredje svojo družino, so optimisti in sprejemajo sodobno tehnologijo ter cenijo stil. Takih ljudi naj bi bilo 10,6-odstotka Slovencev, kar pomeni, da jih je okrog 171.000, 60 odstotkov pa jih je starih od 35 do 54 let. Ko izbirajo avtomobil, so jim pomembni ugled znamke, zmogljivosti, ne le z vidika moči motorja, ampak tudi tehnologije, in slog oziroma dizajn. Poleg tega pa tudi radi vozijo.
Križanec
In takšnim bo po njihovem mnenju ustrezal tudi novi peugeot 408, ki v znamko uvaja novo silhueto, ki je kombinacija limuzine in SUV-ja. In čeprav bi ga lahko označili kot »fastback« različico peugeota 308, velikostno sega tudi v območje večjega peugeota 508. Kot križanec med kombilimuzino in SUV-jem je tudi malce bolj od peugeota 308 dvignjen od tal, poleg tega pa njegove zunanje oblike krepijo tudi dojemanje trdnosti avtomobila.
Pri slovenskem uvozniku imajo s peugeotom 408 precej smele prodajne načrte. Glede na to, da se giblje v segmentu C, ki se je po nekaj letih padca s 24 odstotkov stabiliziral na približno 16 odstotkih slovenskega trga, zajeda pa se tudi v segment D in segment športnih terencev C-SUV, pričakujejo, da jih bodo do konca leta prodali približno 250. 15 odstotkov prodanih peugeotov 408 naj bi bilo priključno hibridnih, ostali pa bencinski.
Prednji del nezmotljivo izraža pripadnost znamki, kar poudarjajo maska, ki je lahko v primeru različice GT tudi v barvi karoserije, sicer je kromasta, prav tako pa tudi žarometi z možnostjo matrične led tehnike. Tudi zadnje luči imajo značilne svetlobni podpis znamke, na zadku pa izstopa predvsem odbijač, ki okrepi vtis robustnosti in tudi zares absorbira določene trke.
Prostornost
Kar peugeot 408 najbolj izrazito loči od peugeota 308, pa je gotovo »fastback« zadek, pri katerem so za obese zadnjih vrat poskrbeli na tak način, da tečaji ne segajo v potniški prostor. Poleg tega se tudi strešna linija začne zares spuščati za zadnjima sedežema, ki sta zato zelo prostorna. Ne le, ko gre za glave potnikov, ampak tudi njihova kolena, saj jim je namenjenih kar 188 milimetrov več dolžine kot v peugeotu 308. Sprednji del kabine pa je praktično enak kot v peugeotu 308, torej gre za i-Cockpit zadnje generacije. Tudi vsa infozabavna in asistenčna tehnika je enaka.
Precej prostoren je tudi prtljažnik, ki v bencinski različici v osnovi meri 536, v priključno hibridni različici pa 471 litrov, povečati pa ga je mogoče na 1.611 oziroma 1.545 litrov. Kot zanimivost omenimo, da vrhunska zvočna oprema znamke Focal prtljažniku vzame dobrih 30 litrov prostornine. Peugeot 408 je sicer z dolžino 4,69 metra za 32 centimetrov daljši od peugeota 308 in za 24 centimetrov od peugeota 3008, od obeh pa je za 11,2 centimetra daljša tudi medosna razdalja.
Tri možnosti izbire
Peugeot 408 bo pri nas na voljo z dvema oziroma tremi pogonskimi različicami. V osnovi bo na voljo s 96-kilovatno različico 1,2-litrskega turbobencinskega trivaljnika v kombinaciji z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, močnejši pa bosta obe različici priključnega hibrida. Gre za že znana priključna hibrida za sprednji pogon z močjo 132 oziroma 165 kilovatov, ki v električnem načinu zagotavljata do 60 kilometrov električne vožnje.
Peugeot 408 bo pri nas na voljo s tremi nivoji opreme, allure, allure pack in GT. Osnovna barva bo modra obsession, za doplačilo pa se bodo kupci lahko odločali še med petero barvami, med katerimi bo tudi povsem nova titansko siva.
Osnovna različica allure 1.2 puretech 130 EAT8 bo na voljo za 29.400 evrov, za enak motor in različico allure pack pa bo treba odšteti vsaj 30.600 evrov.
Najcenejši šibkejši hibrid z opremo allure pack bo stal vsaj 39.600 evrov, za močnejši hibrid z opremo GT, torej najdražjo različico, pa bo treba odšteti vsaj 44.000 evrov. Te cene vključujejo 1.000 evro popusta za financiranje.
nekoč , ko sem bil mulc, sem sanjal da bom imel 405. zdej ko sem pa v letih, pa sanjam, da mi NIKOL ne bo treba vozit 408. bruh.
Napredne hedoniste in ljubitelje 3-valjnih 1,2 l motornih kosilnic! 🙄