Tudi sedanji francoski predsednik Emmanuel Macron ni izjema, saj se je na slovesnost ob svoji proglasitvi 14. Julija 2017 pripeljal v peugeotu 5008. Isti avtomobil je uporabljal tudi med svojim prvim mandatom, zato velja tudi za največkrat fotografirano in posneto vozilo zadnjih let.
V protokolu je natančno opredeljena »dekoracija« predsedniškega avtomobila. Kadar se v njem prevaža predsednik Francoske republike na uradni dolžnosti, je opremljen s francosko zastavo, ki mora biti pritrjena na prednjem desnem delu, torej na tisti strani, kjer vodilni mož države vstopi in izstopi iz vozila. Če francoskega predsednika spremlja predsednik druge države ali vlade, mora biti zastava njegove države pritrjena na prednjem levem delu vozila, torej na strani, kjer vstopi in izstopi iz vozila.
Vendar pa natančni podatki o njem iz varnostnih razlogov ostajajo državna skrivnost. Znano je le, da so ga, tako kot druge peugeote 5008, izdelali v tovarni v Rennesu, z zaščitno opremo pa ga je opremilo specialistično podjetje v bretonskem Centigonu. Poleg tega je namesto treh zadaj opremljen z dvema sedežema, med katerima je zajetna konzole, ter da je opremljen z dodatnimi lučmi in insignijami francoskega predsednika.
Seveda pa Macron ni prvi francoski predsednik, ki se je vozil v peugeotu. Že pred drugo svetovno vojno se je s peugeotom vozil predsednik francoske tretje republike. Francoski predsednik Alexandre Millerand je leta 1920 dobil peugeot type 156, prvi peugeot, ki je prišel iz nove tovarne v Sochauxu, in je z zmogljivim 5.954-kubičnim šestvaljnikom veljal za avtomobil visokega razreda.
Ljubitelj peugeotov
Do naslednjega peugeota v predsedniški uporabi je minilo več kot pol stoletja, vse do izvolitve ljubitelja dirkanja, avtomobilov in znamke Peugeot Valeryja Giscarda d'Estainga leta 1975, ki je v francosko predsedniško palačo pripeljal več peugeotov, med katerimi je bila najbolj imeniten tistega leta predstavljeni peugeot 604, ki je prevzel vlogo predsedniškega avtomobila.
Do sedemdesetih let prejšnjega stoletja je imela Elizejska palača za predsednikovo vozilo rezervirane registrske številke od 1PR75 do 5PR75. Tako je imelo registrsko številko 1PR75 več kot eno vozilo. To tradicijo so sčasoma ukinili in predsedniška vozila imajo danes povsem normalno registrsko številko, ki jo po kronološkem vrstnem redu dodeli občina, v kateri so registrirana.
Pri predelovalcu Heuliezu so mu medosno razdaljo povečali za 62 centimetrov in mu dodali razkošno oblazinjene zadnje sedeže in streho z oblogo iz umetnega usnja. Pri karoseristu Chapronu so pripravili tudi projekt predelave peugeota 604 v landaulet z zadnjim sedežem z odprto streho, vendar ga v Elizejski palači niso odobrili. Chapron ga je zato leta 1979 prodal predsedniku Nigra.
Leta 1991 je francoski predsednik Francois Mitterand dobil peugeot 605, ki so ga pri predhodniku Centigona, bretonskem podjetju Labbe, podaljšali in opremili z blindirano zaščito z visoko odpornega jekla ter okni iz neprebojnega kompozitnega stekla in polikarbonata. Predsedniški peugeot 605 V6 je zato tehtal kar tono več od serijskega peugeota 605 V6. Mitterand se sicer v tej limuzini ni vozil sam, ampak je bila namenjena njegovim gostom, med katerimi so bili Mihail Gorbačov, Hosni Mubarak in papež Janez Pavel II.
Kaj se zgodi z vozili po koncu predsednikovega mandata? Glede tega ni nobenega pravila. Nekatera obdržijo v voznem parku Elizejske palače, druge pa prodajo ali poklonijo muzejem. V Muzeju Aventure Peugeot tako na primer hranijo peugeot type 156 predsednika Milleranda, peugeot 604 predsednika Giscarda d’Estainga, pugeot 605 predsednika Mitterranda in peugeot 607 paladine.
V peugeotih 607 se je redno vozil tudi Mitterandov naslednik Jacques Chirac, vendar je njegov mandat ostal znan po drugem avtomobilu. Na Francoze je namreč naredil velik vtis predvsem rdeči peugeot 205 SR letnika 1984, s katerim se je po cestah departmaja Correze v južni Franciji vozila njegova žena .
Najbolj spektakularni predsedniški peugeot
Najbolj spektakularni peugeot pa so uporabljali tudi najmanj časa. Leta 2000 je Peugeot na avtomobilskem salonu v Ženevi predstavil študijski peugeot 607 paladine, peugeot 607, ki so ga pri Heuliezu predelali v več kot pet metrski landaulet z odstranljivo zastekljeno streho nad zadnjima sedežema. Razkošno kabino v modrem in krem usnju so izdelali pri usnjarju Hermesu, poleg dveh udobnih sedežev pa so jo opremili tudi z minibarom in pomožnim sedežem za slugo.
Ko je leta 2007 ekipa Nicolasa Sarkozyja iskala ustrezno vozilo, se je spomnila na peugeot 607 paladine, ki s ga pripeljali iz Peugeotovega muzeja in ga uporabili na predsedniški inavguraciji 16. maja 2007. Vendar pa je bil o tudi zadnji nastop landauleta v vlogi predsedniškega avtomobila. Pri Heuliezu so morali namreč zaradi zahtevnega mehanizma strehe precej zmanjšati posodo za gorivo, v katero je zato šlo le šest litrov goriva. Za študijo je bilo to povsem dovolj, prav daleč pa požrešni težki avtomobil ni prišel, zato je hitro izgubil prestižno vlogo prevoznika francoskega predsednika in se vrnil v muzej.