Žurnal24.si je v sodelovanju z oddajo Volan, časnikoma Finance in Dnevnik, revijo Avto Fokus in spletnima portaloma Avtomobilizem.com in Siol.net zagnal projekt, s pomočjo katerega želimo našim bralcem bistveno olajšati delo, ko se odločajo za nakup avtomobila iz razreda kompaktnih križancev. Gre z drugimi besedami za B-segment suvov dolžine nekje med 4 in 4,4 metra, ki se od običajnih kombilimuzinic razlikujejo po bolj terenskem videzu, višjem sedenju in vsaj načeloma tudi boljši družinski uporabnosti, s čimer so si v nekaj letih pridobili ogromno pozornosti tako med mladimi kot starejšimi vozniki in voznicami.
Poleg tega naj bi konkurenčnega B križanca odlikovala tudi modernost, izpričana z napredno varnostno in zabavno tehnologijo, vključno s samodejnim zaviranjem in infotainmentom. Ter seveda moderni seznam motorjev, od katerega se pričakuje, da vedo, kako premikati avto, a hkrati ostanejo stroškovno prijazni do lastnika. Cena igra eno bistvenih vlog pri nakupu takšnega avtomobila, a skorajda enako ali še močnejšo vlogo imajo čustva - kako izgleda, kakšen je znotraj, so materiali dobri ali je "plastik-fantastik," ga bodo drugi opazili?
Kateri so tisti modeli, ki bi morali zanimati kupce?
Na kupu smo zbrali kar deset križancev B razreda. To so: citroën C4 cactuss, ford ecosport, mazda CX-3, nissan juke, opel mokka, peugeot 2008, renault captur, škoda yeti, ssangyong tivoli in suzuki vitara.
Želeli smo jim ob bok postaviti še kakšnega, a žal nismo našli skupnega jezika z vsemi uvozniki. Tudi zbrana druščina pa je dokazala, da so razlike med vozili istega razreda lahko velikanske, prave vrednosti posameznega modela pa se izkažejo šele pri podrobnem preizkusu in hkratni primerjavi s preostalimi, tudi pri razmerju cena/dobljeno.
Kateri je zmagal, ker ponuja najboljši presek vseh postulatov, z nakupom katerega modela ne boste brcnili v prazno? Najboljšega križanca B segmenta vam bomo uredništva izdala v petek, 15. aprila!
dezurni@zurnal24.si