Avto
9088 ogledov

V koncernu zaradi pogroma nad dizli ogrožena desetina mest

Dizel
Za razvoj ključne komponente dizelskega motorja potrebujejo deset delavcev, pri bencinu pa le tri. Ni čudno, da jih boli glava.

Upadanje povpraševanja po dizelskih avtomobilih bo pri največjemu avtomobilskem dobavitelju na svetu, nemškemu Boschu, vodilo v opazno zmanjšanje števila delovnih mest. "Seveda se moramo odzvati na upad povpraševanja," je za münchenski časnik Süddeutsche Zeitung dejal prvi mož Boscha Volkmar Denner. Obseg odpuščanj še ni določen.

Od dizelskih avtomobilov je pri Boschu odvisnih po vsem svetu približno 50.000 od 410.000 delovnih mest. V Nemčiji gre za dobrih 15.000 delovnih mest.

Lani je Bosch na tem področju že zaprl 600 delovnih mest, s tem da ni podaljšal pogodb za določen delovni čas, ali pa je starejše zaposlene prezaposlil v skrajšani delovni čas. Denner je takrat dejal, da so nadaljnji ukrepi odvisni od razmer na trgu, povzema STA.

Zdaj je za časnik Süddeutsche Zeitung dejal, da se "avtomobilski trg razvija precej šibkejše, kot smo še vsi skupaj predvidevali pred letom dni". Ne gre za kratkotrajno motnjo, ki bi jo lahko hitro odpravili. Negativno na poslovanje vpliva predvsem upadanje prodaje avtomobilov z dizelskimi motorji, je poudaril.

"Če pri sistemu za vbrizgavanje dizelskega goriva zaposlujemo deset delavcev, jih pri bencinskem sistemu tri, pri električnem vozilu pa le enega," je potrebo po zmanjšanju števila delovnih mest ponazoril Denner. Za letos v družbi pričakujejo prihodke na podobni ravni kot lani, ko so dosegli 77,9 milijarde evrov, medtem ko so doslej napovedovali rahlo rast.

Volkswagen dieselgate Avto Brez posodobitve spornega dizla ne bo registracije

Ključen moment je sprožil Volkswagen

Potrošniki v Nemčiji in drugod po svetu so se od avtomobilov z dizelskimi motorji začeli odvračati potem, ko je Volkswagen leta 2015 priznal, da je goljufal na testih meritev izpušnih plinov 11 milijonov svojih vozil, preiskovalci pa so nato raziskavo razširili še na druga podjetja v tej paradni panogi nemške industrije. Tudi Bosch se je kot dobavitelj, ki naj bi vedel za Volkswagnove mahinacije, znašel med njimi.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 2
  • jan279 06:29 16.avgust 2019.

    Polska in CZ itd. bojo mel mal manj dela.Kar naj zmanjsajo vse skup in zacnejo spet delat avtomobile.Te jajca kar zdaj delajo so podn. Vw audi bmw merc. Kupis nemski auto na njem pa cisto nic nemskega ni razen znaka. ...prikaži več Na pasatu sem menjal glavo made in poland,sedezi iz bosne golf7 itd. Da ne omenja AGR