Lanska septembrska uveljavitev novih evropskih pravil o merjenju izpustov je pustila posledice na prodaji vozil. Ta se v Nemčiji nikakor ne pobere, saj so statistiki zabeležili za 1,4 odstotni padec v primerjavi z lanskim januarjem. Prodali so 265.702 novih avtomobilov.
Poleg novega načina testiranja emisij prodajo avtomobilov v Nemčiji še vedno zmanjšuje tudi afera dizelgate, v kateri so razkrili številne manipulacije avtomobilskih proizvajalcev pri merjenju izpuhov.
Avtomobili z dizelskimi motorji so januarja predstavljali 34,5 januarja registriranih novih avtomobilov, kar je precej manj kot pred leti. Še januarja 2016 je bila skoraj polovica novih registriranih avtomobilov dizlov. Prodaja električnih avtomobilov je medtem januarja na letni ravni narasla za 68,2 odstotka, prodaja hibridov pa za 66,4 odstotka.
V Nemčiji se sicer v javnosti vse več razpravlja o omejevanju vožnje za dizelske avtomobile v mestnih središčih, pa tudi o morebitnem omejevanju najvišje dovoljene hitrosti na nemških avtocestah z namenom zmanjševanja izpustov toplogrednih plinov. Nemčija je namreč edina država na svetu, ki nima zakonsko omejene najvišje hitrosti na celotnem cestnem omrežju.