Pri Boschu, enem največjih dobaviteljev avtomobilski industriji, so prepričani, da povezljivost spreminja avto v tretji bivalni prostor (poleg doma in dela). S pomočjo prilagojenih komunikacij med avtomobilom in voznikom bodo v prihodnosti vse zahtevnejše in obsežnejše storitve s pomočjo avtomatizirane vožnje postale varne.
Avtomatizirana vožnja bo voznikom kmalu dala več časa za druga opravila. Vozniki in potniki bodo tako na primer lahko porabili čas, ki ga preživijo v avtomobilu, za pisanje elektronske pošte oziroma za poslušanje in gledanje glasbe ter video posnetkov.
Bosch bo na sejmu potrošniške elektronike v Las Vegasu predstavil nov konceptni avtomobil s celo paleto inovacij. Med drugim bo sistem v vozilu prepoznaval obraz. Z uporabo kamere Driver Monitor hitro prepozna obraz, zaradi česar je personalizacija mogoča takoj, ko voznik sede v avto. Avto tako na primer uporabi nastavitve za volan, ogledala, notranjo temperaturo in radijsko postajo glede na voznika.
Detektor zaspanosti voznika med vožnjo izboljša varnost: če voznik tvega, da bo zaspal, oziroma če je zelo zmoten, bo avtomobil sprožil opozorilo, ki bo pomagalo preprečiti nevarno situacijo.
Haptične povratne informacije s funkcijo neoSense
Zahvaljujoč zaslonu na dotik, ki daje haptične povratne informacije, ima voznik občutek, da so gumbi na zaslonu na dotik pravi. V mnogo primerih je s tem mogoče upravljati infotainment sistem, ne da bi pogledali na zaslon. Vozniki lahko tako oči obdržijo na cesti, kar izboljša varnost. Ta tehnologija je prejela nagrado CES Innovation Award 2016 in je od takrat že zelo blizu serijske proizvodnje.
OLED zaslon
Konceptno vozilo ima prvič vgrajene OLED-zaslone (organske svetleče diode). Te diode poskrbijo za kristalno jasen prikazovalnik. Vozilo ima tudi digitalna zunanja ogledala. Gre za sistem ogledalnih kamer, ki nadomesti obe zunanji ogledali. Video senzorje bi lahko v bodoče vgradili v notranjost vozila, podobe pa se prikažejo na prikazovalnikih blizu stebrička A na desni in levi strani avtomobila. Digitalna tehnologija poleg tega omogoča prikazovanje, ki se spreminja z okoliščinami. Ko je avtomobil na primer na avtocesti, se pogled osredotoči v glavnem na prostor za vozilom. Med mestno vožnjo pa širši pogled nasprotno pomaga izboljšati varnost. Dober kontrast izboljša vidljivost med nočno vožnjo.
Komunikacija med avtomobilom in voznikom
Vmesnik med človekom in strojem (HMI) bo v prihodnosti v avtomobilu vse pomembnejši – še posebej pri avtomatizirani vožnji. Tako na primer sporoči vozniku, če je avtomatizirana vožnja na določenem odseku ceste mogoča. Če želi vožnjo prepustiti vozilu, mora voznik hkrati pritisniti na dva gumba, ki sta na volanu, in ju nekaj sekund držati. HMI vozniku med avtomatizirano vožnjo prikazuje, kar zaznavajo okoljski senzorji vozila, in tudi še preostali čas, preden bo voznik moral ponovno prevzeti nadzor nad vozilom.
Komunikacija med avtomobilom in domom
Vozniki imajo z avtomatizirano vožnjo na voljo večje število infotainment funkcij, ki jih aktivirajo na centralnem prikazovalniku, kot jih imajo med navadno vožnjo. S pomočjo internetne povezave lahko vozniki sedaj pregledajo prihajajoče sestanke in na primer načrtujejo obisk trgovine. Z Boschevo aplikacijo za pametni dom lahko vozniki hkrati upravljajo domače nadstreške, pogledajo, kaj se dogaja okoli hiše, oziroma preverijo, če je v hladilniku dovolj hrane. Aplikacija lahko z enim pritiskom nakupovalni seznam posreduje dostavni službi.
Komunikacija med avtomobilom in kolesom
Avtomobili prihodnosti bodo s pomočjo komunikacije vozilo-vozilo obveščeni o drugih uporabnikih cest, še preden bodo slednji vidni. V cestnem prometu zlahka prezremo kolesa, ker se pogosto skrijejo med avtobuse in tovornjake. Bosch na CES-u predstavlja komunikacijsko povezavo med novim konceptnim avtomobilom in kolesom. S to povezavo lahko vozila neprekinjeno izmenjujejo informacije o svoji lokaciji in smeri potovanja. S tem zmanjšamo možnost trka.