Če bo vaš naslednji avtomobil prenovljeni twingo, se boste lahko pohvalili, da prvi nosil nov, večji Renaultov logotip. Verjetno se zaradi tega za nakup ne boste odločili, a je Renaultovim oblikovalcem s prenovo uspelo mestnemu malčku pričarati bistveno bolj atraktiven videz, podkrepljen z novimi mladostnimi barvami in dekorativnimi elementi, kot so dvobarvni veliki zasenčeni žarometi, velike okrogle luči za meglo, spojlerji in bleščeča ogledala v srebrni barvi. Tak paket pa osnovni model podraži za 1.200 evrov.
Med vodilnimi v prilagodljivosti
V notranjosti je prostor omejen, a twingo ponuja veliko mero prilagodljivosti in je v tem med najboljšimi. Položaj za volanom ni najboljši, na to vpliva (pre)velik volan, ki deluje zastarelo in je postavljen preveč položno (želimo si volan iz clia), zaradi katerega bodo negodovali tisti z več centimetri. Zanje bo prekratek tudi sedalni del sicer solidno profiliranih sedežev. Zadaj je na ločenih sedežnih, ki sta zložljiva in vzdolžno pomična, dovolj prostora, zato lahko v osnovi 230-litrski prtljažnik večate ali manjšate. Ta je tako dovolj velik za tedenske nakupe živil kot tudi za zapravljive gospodične.
ESC le za doplačilo
Testnik je s seznama dodatne opreme premogel električno pomično sončno streho, ki v paketu s samodejno klimo stane 990 evrov, a je dober modni dodatek. Kljub temu bi, če bi se že morali odločiti, denar kljub majhnim meram vozila s stališča varnosti raje porabili za parkirne senzorje zadaj, ki lahko preprečijo marsikatero buško, predvsem pa za sistem ESC, ki ga Renault ponuja za dodatnih 360 evrov.
Twingo je v popolnosti prilagojen mestnemu okolju – ne le z zunanjimi merami, pač pa tudi s podvozjem in vodljivostjo. Čeprav smo bili presenečeni nad mirnostjo na avtocesti, pa se v ovinkih nagiba preveč, zato je treba biti tudi v krožiščih in ovinkih previden, da ne udarimo ob robnik. Tudi pospeški 1,2-litrskega motorja so zaradi majhne moči omejeni in bolj primerni za pospeševanje po mestnih prometnicah kot prehitevanje na odprti cesti. Avtomobil je z 919 kilogrami dobro vodljiv, a ga je treba priganjati v višje vrtljaje, v tem pa je v pomoč natančen petstopenjski ročni menjalnik, ki dobro skrbi, da namesto v četrto ne prestavite v drugo prestavo in podobno.
Porabi malo
Če se 55-kilovatni bencinski motor pričakovano ni izkazal za najbolj zmogljivega, pa je toliko bolj ekonomičen. Na avtocesti je poraba zaradi večjega naprezanja okoli šestih litrov, bistveno višja pa ni niti v mestih. Sami smo v povprečju porabili 6,1 litra na sto prevoženih kilometrov (mesto), a smo ga pri tem več ali manj priganjali.
Podatki o vozilu: Renault twingo 1.2 (55 kW) dynamique
Motor: 1.149 cm3
Vrsta: štirivaljni bencinski
Moč: 55 kW (75 KM) pri 5.500 vrtljajih na minuto
Navor: 107 Nm pri 4.250 vrtljajih na minuto
Poraba: 6,1 litra/100 km, 119 gramov CO2
Zmogljivosti: 169 km/h, 12,3 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 3.687x1.654x 1.470, medosna razdalja 2.367, prtljažnik (v litrih): 230–959
Cena: 9.190/11.781 evrov (osnovni/testni)