Gre za priključna hibridna in električna vozila. Sistem je sposoben polniti vozilo, parkirano nad polnilno tuljavo v tleh, kar omogoča preprostejše in uporabnejše polnjenje.
Sistem izkorišča tehnologijo magnetne resonance, do česar pride s spreminjanjem jakosti magnetnega polja med tuljavo v tleh, ki to elektriko oddaja, in tuljavo v vozilu, ki to elektriko sprejema. Ta sistem lahko zmanjša izgube učinkovitosti prenosa elektrike, do česar lahko pride zaradi zaradi netočnega prekritja tuljav ali višinske razlike med oddajno tuljavo v tleh in sprejemno v vozilu. Sistem je oblikovan tako, da kar najbolj zmanjša elektromagnetne motnje na opremo v okolici, oddajna tuljava v tleh pa je robustno strukturirana, da zdrži vožnjo vozil po njej.
Tuljave na parkirnih prostorih
Da lahko voznik parkira vozilo na optimalnem položaju za polnjenje, je Toyota razvila dodatno funkcijo pomoči pri parkiranju, ki prikazuje položaj oddajne tuljave v tleh parkirnega prostora.
Potrditveno testiranje bo trajalo predvidoma eno leto in bo vključevalo tri priključna hibridna vozila po domovih v prefekturi Aichi na Japonskem. Testiranje bo ocenjevalo zadovoljstvo uporabnikov, preprostost uporabe, učinkovitost pri nepravilnem položaju vozila in delovanja sistema pri polnjenju, kot sta polnilna frekvenca in uporaba časovne prednastavitve polnjenja.
Rezultati testiranja bodo uporabljeni za nadaljnji razvoj te tehnologije, da bi se njena uporaba čim bolj razširila. Toyota predvideva, da bo širša uporaba tehnologije brezžičnega polnjenja pripomogla k povečanju uporabe elektrificiranih vozil in razvoju mobilnosti, ki bo pametnejše, preprosteje uporabno in okolju prijaznejše.
Osnovna specifikacija sistema za brezžično polnjenje:
Metoda polnjenja: magnetna resonanca
Frekvenca: 85 kHz
Polnilna napetost: AC 200 V
Polnilna moč: 2 kW
Čas polnjenja: približno 90 minut