V skupnem podjetju bodo delili tehnološko znanje in razvijali komponente za hibridna vozila. Cilj je okrepiti prodajo zelenih avtomobilov na kitajskem trgu.
Gre za prvo odločitev Toyote o delitvi ključne hibridne tehnologije s tujimi podjetji, hkrati pa za odmik od tradicionalnega japonskega oklevanja v zvezi s takšnimi posli, temelječega na strahu pred izgubo konkurenčnosti.
Znižanje stroškov
Doslej je japonski avtomobilski velikan komponente, kot so baterije in motorji, proizvajal doma, kjer so stroški precej višji, in jih nato posredoval skupnim podjetjem v tujino. To se je izkazalo za neučinkovito, saj je zvišalo cene hibridnim vozilom, kot je prius, in oslabilo prodajo na Kitajskem.
Nov dogovor pa naj bi znižal stroške in pripeljal do proizvodnje hibridnih vozil, oblikovanih posebej za kitajske potrošnike, so pojasnili v Toyoti. Kot so dodali, se bo skupno podjetje zavzemalo, da bo do razvoja komercialnega avtomobila, ki bo imel pogon na gorivo in elektriko, prišlo v dveh letih.
Tovrstno sodelovanje s Kitajci naj bi sklenili tudi v japonski Hondi, nemškem Volkswagnu in ameriškem General Motorsu.