Sym Cruisym 300I ABS nima nobene posebej izstopajoče lastnosti, a je hkrati vožnja z njim tako ležerno prijetna, da sem ga v enem tednu uporabe kar vzljubil.
Zelo spredaj nameščena vzvratna ogledala omogočajo odličen pregled, vetrobransko "steklo" je dovolj veliko in pokončno, da je vožnja z odprto čelado tudi po avtocesti prijetna, težišče je nizko, skuter pa lepo vodljiv. Tako sprednja kot zadnja zavora imata ABS, ko deluje, boste začutili tresenje na zavornih ročicah.
Malce me je motil le prikazovalnik, zdelo se mi je, da je preveč prostora na sredini, kamor najprej zaide pogled, namenjenega uri, količini goriva in temperaturi motorja. Hitrost je sicer prikazana na levi obrati na desni. Razvajen od predhodnih testiranj sem malo pogrešal tudi prikazovalnik zunanje temperature.
Pod sedežem je ogromno prostora za shranjevanje, varno lahko pospravite dve čeladi.
Nenavadno ozek je le prostor za noge, če jih želite stegniti nekoliko naprej, a je hkrati zelo pohvalno, da je to sploh mogoče, to sem redno počel. V predalčku pod krmilom je poleg 12V vtičnice tudi USB vhod. Posoda za gorivo je velika 12 litrov, proizvajalec pa obljublja porabo 3,4 litra za sto kilometrov.
Tehnični podatki
Vrsta agregata: 1-valjni, 4-taktni
Prostornina: 278.00
Moč: 29 KM pri 8,000 vrt/min
Navor: 27,4 Nm pri 6,500 vrt/min
Vžig: Električni
Menjalnik: Avtomatski CVT
Sekundarni prenos: Jermen
Hlajenje: Tekočinsko
Vzmetenje spredaj: Teleskopske vilice
Vzmetenje zadaj: Hidravlični amortizer z regulacijo
Pnevmatika spredaj: 120/70-14¨
Pnevmatika zadaj: 140/60-13¨
Mere D x Š x V: 2160 x 760 x 1420
Medosna razdalja: 1550
Teža: 197
Posoda za gorivo: 12 L
Plusi: ogromno prostora za shranjevanje, vodljivost, izgled, cena
Minusi: pospeški, prikazovalnik
Cena: 4.999 evrov
janez.zalaznik@zurnal24.si