Za clia GT ni poskrbel športni oddelek Renault Sport. V resnici gre za vizualne dinamične dodatke, ki popestrijo zunanjost, podvozje, zavore in ostale tehnične rešitve ostajajo enake kot pri drugih klasičnih izvedenkah.
V prenatrpanem segmentu kompaktnih kombilimuzin clio že tako izstopa z drzno obliko, ki na nek način zaradi vtisa, da gre za trivratni model, čeprav to ni, saj ima kljuke za odpiranje vrat lepo skrite, spominja na kupeje. Zagotovo je eden najbolj privlačnih malih avtomobilov, pa čeprav ni novinec. To je v primeru opreme GT line še bolj izrazito.
Atraktivni dodatki stanejo 690 evrov
Posebnosti, sicer manj izrazite, so tudi v potovalni kabini, recimo pragovi vrat z oznako renault sport, aluminijaste pedalke. V športnih sedežih se sedi udobno, poseben trikraki volan v usnju z oznako GT line je prijetno odebeljen, okrasni elementi na vratih in obrobe stranskih zračnikov v sivem svetlečem odtenku popestrijo izgled.
Drugod po kabini je povsem običajen clio, lepo oblikovan, sicer na določenih delih še precej plastičen, črna sredinska konzola visokega sijaja, ki obdaja ekran na dotik, je očem prijetna, zato pa je magnet za prah in prstne odtise.
Ni se treba mučiti z angleškim jezikom
Zabavno-informacijski sitem R-link Renault ponuja za razumno ceno 400 evrov. Ob prihodu clia na slovenski trg smo pregleden sistem z navigacijo večkrat pohvalili. Navigacija deluje dobro, hvalim enostavno upravljanje z njo, ni pa med najhitrejšimi. Predvsem mi je všeč, da je pregledna, Všečno mi je to, da je meni preveden v slovenski jezik, kar na nedavno raziskavo, ki je pokazala, da v večini na Renaulte poleg Francozov prisegamo tudi Slovenci, ne gre čuditi. Še bolj so mi v oči padla navodila z nasveti za varčno vožnjo v slovenskem jeziku. Všečna rešitev, ni kaj. Za nameček program eco beleži, kako varčni smo med vožnjo, voznik pa lahko na ta način izboljšuje svoj slog in privarčuje kakšen evro ob koncu meseca.
Dizel prožen, menjalnik le petstopenjski
Malo več kot kakšen evro na gorivu se privarčuje tudi z izbiro dizelskega pogona, ki pa je racionalna izbira le v primeru, če na leto prevozite veliko število kilometrov, pa še to avtocestnih. Drugače bi stasu vozila bolj prilegal 1,2-litrski turbo bencinski agregat.
Nekdo, ki se odloči za dizelsko različico, bo to storil zaradi funkcije uporabe in ne simpatiziranja z tehniko. Jaz lahko povemo le to, da 90 'konjičev' clia požene dobro, da ne boste tarnali nad pomanjkanjem moči. Bolj sem pogrešal šesto prestavo, če je vaša vsakodnevna rutina premagovanje avtocestnih kilometrov. Pri 130 kilometrih na uro števec motornih vrtljajev kaže številko 2.800, kar pomeni precej motornega hrupa in višjo porabo goriva.
Podatki o vozilu: Renault clio GT line Dynamique Energy dCi 90 Stop&start
Motor: turbodizelski, štirivaljni, 1461 ccm
Najvišja moč: 66 kW (90 KM) pri 4.000 vrtljajih
Navor: 220 Nm pri 1.750 vrt./min
Dimenzije (D x V x Š v mm): 4.062 x 1.448 x 1.732, medosna razdalja 2.589
Najvišja hitrost: 178 km/h
Pospešek: 11,7 sekunde od 0 do 100 km/h
Prtljažnik (v litrih): 300 - 1461
Poraba na testu: 5,3 litra, 90 g CO2/km
Cena (v evrih): 16.450 (testnik)/ 16.810 € (testnik z dodatki)
Plusi: Opazen dizajn, varčen motor, multimedijski sitem;
Minusi: Petstopenjski menjalnik, dinamika vožnje ne sovpada z zunanjim izgledom;