Obe izvedenki ponujata nekaj sprememb, ki zadevajo tako slog kot motorje. C4 picasso in grand C4 picasso sta znana po panoramskem steklu s širokim vidnim poljem, na prednji in na zadnji strani je nov logo znak znamke Citroën ter led diode, nameščene v prednjem odbijaču pod žarometi, ki dajejo viden pečat vozilu tako podnevi kot ponoči.
Logo je viden tudi na okrasni maski in na sredini koles z aluminijastimi platišči, na volanski blazinici in na daljinskem upravljalniku; Opcija Black Top na C4 picasso ponuja kombinacijo šestih barv karoserije skupaj s streho in stebrički v črni svetleči barvi. Francozi so dodali še kromiran profil na zunanjih vratnih kljukah pri izvedenkah s stopnjo opremljenosti Exclusive, pri tej opremi so nove še sedežne in vratne obloge.
Mikrohibridna tehnologija e-HDi združuje sistem Stop&Start druge generacije z šeststopenjskim robotiziranim ročnim menjalnikom in motorjem HDi 110 FAP. Tako lahko poleg udobne vožnje ponuja tudi nizko porabo goriva (4,8 l/100 km) in občutno nižjo emisijo škodljivih plinov ter CO2 (125 g/km). Oba modela sta lahko opremljena s funkcijo Citroën eTouch – to je sklop storitev, ki zajema klice v sili in službe za pomoč na cesti, virtualno knjižico vzdrževanja ter storitev Eco Driving.
Hiter in tih zagon se izvede v 400 ms, kar je za polovico prej kot pri običajnem zaganjalniku. Hrupa ni, ker se namesto zobniškega prenosa, ki je značilen za klasične zaganjalnike, uporablja jermen. K odsotnosti vibracij ob zagonu in ob prehodu motorja v stanje pripravljenosti prispeva uporaba dvomasnega vztrajnika motorja, nepropustnega dozirnika za zrak in hitrejše doseganje vrtljajev prostega teka. Pomožni omrežni sistem v vozilu e-booster omogoča zvišanje napetosti alternatorja s pomočjo super kondenzatorjev ob začasni zaporedni povezavi z akumulatorjem. Sistem zagotavlja več prednosti, od povečanja posredovane energije za izboljšanje zmogljivosti ponovnega zagona pri temperaturah do -5 °C, pomoč omrežju v vozilu s popolno preglednostjo energije, ki jo porabi zaganjalnik, kar omogoča ohranitev delovanja žarometov, brisalcev stekel in radia. Ima tudi funkcijo za optimizirano polnjenje akumulatorja in super kondenzatorjev z rekuperacijo energije pri dvigu noge s pedala in pri zmanjševanju hitrosti z rahlo večjim zaviranjem z motorjem.
Oba modela sta opremljena z zaprtim akumulatorjem, ki lahko vzdrži do 600.000 ciklov ponovnih zagonov. Da bi bile zaustavitve in ponovni zagoni še bolj udobni, je bila pri obeh modelih izboljšana pritrditev motorja. Pomemben napredek je bil dosežen na področju porabe goriva in emisije CO2. Pri kombinirani vožnji znaša poraba dizelskega goriva pri vozilu C4 picasso 4,8 l/100 km (5,0 pri vozilu grand C4 picasso), emisija CO2 je 125 oziroma 130 g/km. Pri mestni vožnji je lahko poraba goriva in emisija CO2 za 15 odstotkov nižja, navajajo pri Citroënu.