Volvo je predstavil svoj načrt z nekaj konkretiziranimi točkami, s katerimi namerava biti med najbolj prodornimi znamkami v času digitalne in pogonske revolucije pri avtomobilih. Rezultat vsega je koncept Recharge, ki daje z obliko in vgrajeno tehnologijo jasen namig, kakšni bodo avtomobili švedske znamke po prehodu v električno dobo, v prvi vrsti naslednja, tretja generacija zastavonoše XC90.
Volvo na podlagi partnerstva s prodornim podjetjem za izdelavo baterij Northvolt pravi, da bodo njegovi avti dosegali doseg z enim polnjenjem tisoč ali celo več kilometrov. Hkrati intenzivno delajo na tehnologiji hitrega polnjenja. Velike načrte imajo tudi pri izgradnji evropske gigatovarne s kapaciteto 50 gWh, kar je na primer več od Tesline gigatovarne v ameriški Nevadi (35 gWh).
Šef znamke Hakan Samuelsson je kot drug temelj, na katerem bodo slonela njihova vozila, izpostavil avtonomno vožnjo. "Naš cilj je izdelava najvarnejših vozil, kot je to mogoče, pri tem pa bomo uporabili vso tehnologijo, ki je na voljo." Eden od konkretnih načrtov, kako to izvesti, bo (ob privolitvi lastnikov) masovno zbiranje podatkov o vožnji in okolici iz vsakega volva in njihova uporaba pri nadaljnjem programiranju in strojnem učenju, kako naj se avto obnaša v določeni situaciji.
Da bo vse to mogoče, bodo pri Volvu tudi prešli na povsem lastno programsko infrastrukturo, imenovano VolvoCars.OS, ki jo bodo razvili sami. Šlo bo za nekakšno krovno platformo, v katero bodo nato povezovali različne druge programske procese, ki bodo delovali na osnovi Android Automotive OS, Blacberry QNX, Linux in podobnih. Glede na to, da so bili na predstavitvi predstavniki Nvidie, trenutno izredno vročega podjetja za napredno strojno opremo, je to resen namig, da Volvo prehaja v dobo izredno zmogljivih računalnikov na kolesih, ki se bodo samoposodabljali, prilagajali lastniku, omogočali poljubne programske razširitve (aplikacije) tretjih oseb ...
Concept Recharge
Iz njega bo že prihodnje leto nastal novi XC90, oblika pa bo gotovo služila tudi za naslednjega XC60. Koncept je postavljen na povsem novo platformo, prinaša pa tudi precej posodobljen oblikovalski jezik, katerega temeljno vodilo je "manj je več". Želeli so odpraviti "nepotrebne elemente" in jih nadomestiti z obliko "visoke natančnosti in hitre izpeljave."
Namesto motorne maske z režami za hlajenje terminčnega motorja bo električna generacija imela polno zasnovo, na konceptu je logotip osvetljen. Na novo so interptretirali tudi "Thorovo kladivo", torej obliko luči. Žarometi omogočajo različne animacije.
Postava avta z dolgim medosjem je nabita, a razmeroma nizka. Konča se odsekano, z majhnim zadnjim steklom in tankimi lučmi.
Koncept notranjosti je zelo futurističen in bo gotovo do serijske proizvodnje doživel bolj "družinsko" predelavo sedežev. Vseeno pa takoj pade v oči minimalistični, a z detajli poln dizajn armaturne plošče z velikim pokončnim zaslonom na sredini. Tudi voznik ima lasten zaslon, volan z novo obliko združuje preteklost z napredno prihodnostjo. Uporabljeni materiali so naravi prijazni.
Prvič bo Volvo prešel na povsem ravno dno. Glede tehničnih podrobnosti so pri Volvu še skopi z informacijami, je pa jasno, da koncept nakazuje uresničitev še ene švedske obljube - novi XC90 bo imel zmogljive serijske LIDAR sistem na vrhu vetrobranskega stekla, ki bo skupaj z ostalimi senzorji omogočal zelo napredno prepoznavo celotne okolice in ustrezno obnašanje avta.