V tokratni anketi smo vas spraševali, kaj vam je pri nakupu avtomobila najpomembnejše. 33 odstotkov od 944 anketirancev se za nakup novega avtomobila odloči na podlagi njegovih voznih lastnosti, 23 odstotkov na podlagi cene, 17 na podlagi oblike vozila, 16 odstotkom vprašanih je najbolj pomembno udobje, le 11 odstotkov anketirancev pa se za nakup odloči na podlagi znamke avtomobila.
Bolj podrobno raziskavo so naredili v ZDA, kjer so ugotovili, da moški "padajo“ na obliko, ženske pa na praktičnost avtomobila. Kar 93 odstotkov kupcev ferrarijev v ZDA je moških, medtem ko se ženske najpogosteje odločajo za minije (48 odstotkov).
Raziskava je še pokazala, da ženske pri nakupu izbirajo bolj ekološka vozila, ki morajo biti tudi praktična, moški pa obratno, zanimajo jih športne linije in agresiven videz.
9
ogledov
Slovenci stavijo na vozne lastnosti
Na podlagi ankete na zurnal24.si se Slovenci in Slovenke pri nakupu novega avtomobila najpogosteje odločajo na podlagi njegovih voznih lastnosti. Tako je odgovorila tretjina vprašanih.