Avto
38 ogledov

Sharan še večja kočija za kralje

VW sharan
1/34
Žurnal24 main
Sharan na zunaj ne želi siliti v ospredje, svoje potnike pa zato toliko bolj razvaja s kakovostjo, uporabnostjo in prostornostjo. Ob tem se zanaša tudi na moderni pogonski sklop.

Beseda sharan v prenesenem pomenu iz hindija pomeni "kraljevska kočija" in za drugo generacijo VW-jevega velikega enoprostorca lahko rečemo, da to trdi še veliko bolj kot za predhodnika.

Kakšen je sharan? Oglejte si GALERIJO.

Zrasel je namreč v vse smeri, enako tudi v tehnološkem smislu, dobil pa nekaj pomembnih novosti, kot so drsna bočna vrata, parkirnega asistenta in bolj ekološke motorje.

Podoben ostalim VW modelom
Prvo in najpomembnejše za kupce je vizualna podoba, ki nima s predhodnikovo praktično ničesar skupnega. Obenem ta povzema izgled zadnjih VW modelov, kar je po eni strani dobro, po drugi manj. Ampak vsak posameznik bo odločal, v kateri tabor spada. Sharana na boku zaznamujejo velike steklene površine, ki botrujejo k dobri preglednosti vstran, zaradi dolžine in oblike prtljažnih vrat je nekoliko slabša le nazaj. Ampak to je bilo za pričakovati.

Proti doplačilu lahko bočna drsna vrata tako kot prtljažna upravlja elektrika, ampak mi tega niti nismo  pogrešali. Zanimivo ob tem je, da so inženirji v njih vgradili tudi zvočnike, premorejo pa tudi zajetna odlagališča in klasično odpiranje stekel navzdol.

Sedenje na prednjih sedežih je zahvaljujoč dovolj razkošnima sedežema prav takšno, prostora pa je dovolj v vseh smereh. Nekoliko preveč oddaljena je le sredinska konzola, sicer zelo dober volanski obroč pa ima nekoliko tovornjaški naklon, kar je slabo. Glede odlagališč sharanu ni treba zardevati, saj so ta dovolj številčna in smiselno razporejena po notranjosti, manjkajo le nekatera na strehi, sredinski spredaj pa je nekoliko premajhen.

Zgleden prtljažni prostor
Sistem podiranja sedežev za vstop v tretjo vrsto je nov in zelo prikladen. Dodatna sedeža pa nista nujno namenjena zgolj podmladku. Kljub 7-sedežni zasnovi prtljažnik ponudi ravno dno, je pravilne oblike in zelo lepo obdelan in opremljen.

 

Za nekoliko težka se izkažejo le prtljažna vrata, ampak drugo bi bilo v tem razredu redka izjema. Pri podiranju sedežev v drugi vrsti prav tako nastane ravno dno, prostora pa je za dobra dobra dva "kubika“ ali 2.297 litrov.

Znana motorizacija zadosti 1,8 tone suhe teže
Pod motornim pokrovom se je vrtela najbolj tipična in preverjena oblika motorizacije, in sicer dvolitrski dizel, ki – zahvaljujoč skupnemu vodu – res ni več moteče slišen, kot je to veljalo pri predhodniku. 103 kilovati in 320 Nm sta solidni sopotnici za enoprostorca, če v enačbo vključimo še 4,85 metra dolžine in 1,8 tone suhe teže, pa je to že lahko razlog za pomisleke.

Ampak motor skoraj brez izjeme ovrže dvome, le pri polni obremenitvi pokaže malce podhranjenosti, za kar je voznik primoran pogosteje poseči po nekoliko dolgi ročici, drugače dovolj natančnega šeststopenjskega menjalnika. Lega na cesti je nadpovprečno dobra, zasluga za to gre zmogljivemu podvozju in nekoliko nižjemu težišču, kot je to navada v segmentu. Zavore nalogo prav tako dobro opravljajo, s porabo pod osmimi litri pa se izkaže tudi za dovolj varčnega. 

Glede opreme dobite pri highline paketu vse nujno potrebno in tudi nekaj udobnostnih dodatkov, za parkirna pomagala pa boste najverjetneje le doplačali. Takrat se vam bodo podatki o dogajanju za in pred vozilom izpisovali tudi na serijskem maxi-dot prikazovalniku, občutljivem na dotik, ki je intuitiven in vreden pohvale. ESC in dvoobmočna klima sta razumljivo serijska, proti doplačilu dobite tudi troobmočno, na voljo pa so tudi parkirni asistent in druga napredna tehnika. 125-kilovatna različica ga podraži za dobrih 2.200 evrov, DSG prav tako. Mi bi razmislili o obojem. Glede na konkurenco je sharan cenovno presenetljivo v njeni spodnji polovici, zato mu pripisujemo dobro tržno uspešnost v drugače usihajočem segmentu vozil.

Volkswagen sharan 2.0 TDI bluemotion technology highline
Motor: 1.968 cm3
Vrsta: štirivaljni vrstni dizelski
Moč: 103 kW (140 KM)/ pri 4.200 vrtljajih na minuto
Navor: 320 Nm/ med 1.750 in 2.500 vrtljaji na minuto
Poraba: 7,8 litra/100 km, 149 gramov CO2
Zmogljivosti: 191 km/h, 10,9 sekunde od 0–100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.845x1.904x 1.695, medosna razdalja 2.920, prtljažnik (v litrih): 300 (sedem sedežev)/2.297
Cena: 29.406/32.415 EUR

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.