V Moskvi naj bi Mazda pokazala karavansko različico, premiero limuzinske pa bodo prihranili za avtosalon v Parizu, kjer bo na ogled mesec kasneje.
Mazda6 kombinira oblikovalski jezik Kodo, ki smo ga spoznali pri športnem terencu CX-5, kjer smo prvič spoznali tudi povsem novo tehnologijo Skyctiv in je drugi model v paleti z omenjenima elementoma. Videz je povzet po konceptu takeri, nova šestica pa bo prvi Mazdin model, opremljen s svojevrstnim načinom za rekuperacijo zavorne energije i-ELOOP, ki za shranjevanje ne uporablja baterije, temveč poseben kondenzator.
V drobovju sistema
Sistem 'i-ELOOP' sestavlja variabilni alternator z napetostjo 12 do 25 voltov, električni dvoslojni kondenzator z nizko odpornostjo in pretvornik DC/DC. Tehnologija 'i-ELOOP' začne pretvarjati kinetično energijo od trenutka, ko voznik umakne nogo s pedala za plin in avtomobil začne zmanjševati hitrost. Alternator z variabilno napetostjo električnega toka generira napetosti do 25 voltov elektrike in jo pošlje v shranjevanje v električni dvoslojni kondenzator. Kondenzator je mogoče napolniti v nekaj sekundah. Pretvornik DC/DC zmanjšuje električno napetost s 25 na 12 voltov, preden jo pošlje neposredno v električne porabnike v avtomobilu. Sistem poleg tega po potrebi tudi napolni baterijo vozila.
Tehnologija deluje ob vsakokratnem zmanjšanju hitrosti vozila, kar zmanjšuje potrebo po delovanju motorja in dodatni porabi goriva za potrebe generiranja električne energije.
Predvideva se, da naj bi paleto pogonskih agregatov sestavljali štirivaljni bencinski in dizelski motorji (eden od njih je 2,2-litrski dizelski motor), govori pa se tudi o različici s hibridnim pogonom.