Avto
25 ogledov

Razkrita nova mazda6

Mazda6
1/4
Mazda
Mazda je na svoji spletni strani razkrila, da bo novo generacijo modela mazda6 pokazala na avtosalonu v Moskvi, ki svoja vrata odpira 29. avgusta. Na ogled je tudi prva fotografija novega "obraza" šestice, ki je povzela oblikovalski jezik modela CX-5.

V Moskvi naj bi Mazda pokazala karavansko različico, premiero limuzinske pa bodo prihranili za avtosalon v Parizu, kjer bo na ogled mesec kasneje.

Mazda6 kombinira oblikovalski jezik Kodo, ki smo ga spoznali pri športnem terencu CX-5, kjer smo prvič spoznali tudi povsem novo tehnologijo Skyctiv in je drugi model v paleti z omenjenima elementoma. Videz je povzet po konceptu takeri, nova šestica pa bo prvi Mazdin model, opremljen s svojevrstnim načinom za rekuperacijo zavorne energije i-ELOOP, ki za shranjevanje ne uporablja baterije, temveč poseben kondenzator.

Mazda6 | Avtor: Mazda Mazda
Japonci pravijo, da bo mogoče s sistemom i-ELOOP (intelligent energy loop – pametni pretok energije) pri vsakodnevni vožnji s pogostim pospeševanjem in zaviranjem prihraniti približno 10 odstotkov goriva. V primerjavi z baterijami se kondenzator lahko hitro polni in prazni, kapaciteta pa se mu zaradi dolgotrajne uporabe ne zmanjša. Sistem 'i-ELOOP' učinkovito pretvarja kinetično energijo vozila v električno ob zaviranju oziroma zmanjševanju hitrosti. Shranjeno elektriko uporablja za delovanje klimatske naprave, avdiosistema in številnih drugih električnih komponent.

V drobovju sistema

Sistem 'i-ELOOP' sestavlja variabilni alternator z napetostjo 12 do 25 voltov, električni dvoslojni kondenzator z nizko odpornostjo in pretvornik DC/DC. Tehnologija 'i-ELOOP' začne pretvarjati kinetično energijo od trenutka, ko voznik umakne nogo s pedala za plin in avtomobil začne zmanjševati hitrost. Alternator z variabilno napetostjo električnega toka generira napetosti do 25 voltov elektrike in jo pošlje v shranjevanje v električni dvoslojni kondenzator. Kondenzator je mogoče napolniti v nekaj sekundah. Pretvornik DC/DC zmanjšuje električno napetost s 25 na 12 voltov, preden jo pošlje neposredno v električne porabnike v avtomobilu. Sistem poleg tega po potrebi tudi napolni baterijo vozila.

Tehnologija deluje ob vsakokratnem zmanjšanju hitrosti vozila, kar zmanjšuje potrebo po delovanju motorja in dodatni porabi goriva za potrebe generiranja električne energije.

Predvideva se, da naj bi paleto pogonskih agregatov sestavljali štirivaljni bencinski in dizelski motorji (eden od njih je 2,2-litrski dizelski motor), govori pa se tudi o različici s hibridnim pogonom.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.