V nasprotju s konceptom, predstavljenem v Frankfurtu, ki je imel hibridni pogon, so kasneje v Tokiu predstavili še model LX-NX turbo z dvolitrskim turbobencinskim motorjem.
Zdaj je na vrsti predstavitev serijskega primerka, ki je po velikosti primerljiv BMW X3, audi Q5 in mercedes-benzu GLK. Na voljo bo v hibridni 300h različici, kot NX 200t z omenjenim dvolitrskim turbo štirivaljnim bencinskim agregatom in v različici 200 NX brez turba. Standardno bo pogon na prednji kolesi, opcijsko pa 4x4 na vsa štiri kolesa.
Na kratko o posebnostih zunanje oblike, ki se navezuje na model IS: prepoznavna velika maska, LED-svetila v obliki bumeranga,17-palčna platišča, informacijski zaslon z G-force senzorjem in izboljšani lexus remote touch interface s touchpadom (drsnikom). Vozniku bo na voljo projeciranje (head-up display), v pomoč pa mu bodo številni asistenčni varnostni sistemi, kot sta radarski tempomat in sistem za prepoznavanje vozil v mrtvem kotu.
NX bo na voljo tudi v bolj dinamični različici F-Sport s športnimi elementi zunanjosti, 18-palčnimi zasloni in bolj športno notranjostjo.