Avto
191 ogledov

Prvi ruski test trčenj za lado vesto

Lada vesta na testu trčenj Lada
Lada vesta je prvi avtomobil nove ere ruskega proizvajalca vozil AvtoVAZ. Podjetje in ruska javnost do novega modela gojita velika pričakovanja. Prvi test trčenj, sicer ruski, je prestala odlično.

Varnostni test trčenj izvaja specializrani ruski avtomobilistični časopis Auto Review. Lada vesta je na testu trčenj dosegla najvišjo oceno za varnost.

Prejela je štiri zvezdice, oziroma 14,1 točk od skupno 16 možnih, kar pomeni, da vesta spada med najbolj varna vozila na ruskem tržišču, ki so jih testirali na enak način. Pri Auto Review izpostavljajo, da je prostor za potnike ob čelnem trku ostal stabilen. Volan se je premaknil minimalno, varnostni blazini pa sta se sprožili hitro in natančno ter zaščitili potnika spredaj pred poškodbami.

Testirali so vesto z opremo comfort, ki vključuje dve zračni blazini, sistem isofix, ABS sistem in ESP sistem. Pri časopisu so avtomobil kupili decembra lani, teste trčenj pa izvajajo v testnem centru NAMI. Gre zgolj za preizkus čelnega trka, s površino prednjega dela 40 odstotkov in hitrostjo trka 64 km/h.

Predsednik AvtoVAZ, Bo Inge Andersson, je dejal, da je takšen rezultat pričakovan. Izpostavil je, da so njihovi inženirji v zadnjih dveh letih naredili več kot 150 virtualnih in več kot 30 realnih testov trčenj.

Lade bodo novi mercedesi

Avtovaz je začel novo lado vesto v vzhodni Evropi, Bližnjem vzhodu in Latinski Ameriki prodajati že novembra lani.

Nekdanji glavni oblikovalec pri Mercedes-Benzu in Volvu Steve Martin je prvega oktobra leta 2011 začel službo glavnega oblikovalca pri ruskem izdelovalcu vozil AvtoVAZ. Človek, ki se je podpisal pod obliko Mercedes-Benzovega razkošnega razreda S in ki je zaslužen za videz modelov ML in GL, si je pred petimi leti zadal cilj, izdelati "čudež" iz znamke Lada, ki je v zadnjem desetletju izgubila boj na področju dizajna s konkurenčnimi znamkami. Največji ruski proizvajalec avtomobilov je leta 2010 zašel v velike finančne težave, s pomočjo ruske vlade in programa "staro za novo" pa se mu je uspelo izogniti bankrotu. Pri AvtoVAZ nov veter v jadra pričakujejo z novimi vozili, kot je lada vesta, oblika njihovih vozil pa je očitno postala prioriteta številka ena.

Komentarjev 1
  • ptptpt4 18:27 14.februar 2016.

    Comfort oprema ima leta 2016 vsega 2 zračni blazini in ESP. Novi mercedes, ja... Prej mercedes leta 1995.