Februarja so med osebnimi vozili prodali 244 Renaultovih cliov, 144 Volkswagnovih polov, 133 Citroenovih berlingov, 115 Škodiinih fabii in 104 Volkswagnov golfov. V primerjavi s februarjem lani se je najbolj povečala prodaja vozil citroën berlingo. Največji padec so na letni ravni zabeležili pri prodaji vozil renault megane.
Med blagovnimi znamkami je pri osebnih vozilih februarja vodil Volkswagen, ki je prodal 601 vozilo (14,56 odstotni delež) ali 99 manj kot pred enim letom. S prodanimi 536 vozili je sledil Renault, ki je imel 12,98-odstotni tržni delež, prodaja pa se je v primerjavi z enakim časom lani znižala za 323 vozil. Na tretje mesto se je s 7,53-odstotnim deležem in 311 prodanimi vozili uvrstil Citroen.
Četrtouvrščeni Hyundai je s prodanimi 270 avtomobili predstavljal 6,54 odstotka prodanih osebnih vozil, prvo peterico pa je februarja zaključil Peugeot ki je s prodanimi 266 avtomobili obvladoval 6,44-odstotni delež trga.
Pri lahkih gospodarskih vozilih je februarja vrh lestvice zasedel Peugeot s 133 prodanimi vozili in 30,37-odstotnim tržnim deležem, sledil je Renault (119 prodanih vozil in 27,17-odstotni tržni delež), Volkswagen (65 prodanih vozil in 14,84-odstotni tržni delež), Citroen (32 prodanih vozil 7,31-odstotni tržni delež) in Fiat (20 prodanih vozil in 4,57-odstotni tržni delež).
Tega članka pa oseba, ki je naredila copy-paste s strani STA ni niti enkrat prebral, niti ga ni prebral nihče drug v uredništvu. Če bi ga, bi videli polno nasprotujočih in ponavljajočih vsebin.