Tehnologijo si v večini izposoja pri priusu, katerega prekaša glede voznega udobja in dinamičnosti, ne pa tudi glede cene, ki bo s 25.490 tisočaki dokaj podobna.
Zunaj in znotraj tipičen lexus
Oblikovno gre že na prvi pogled za tipično lexusovo oblikovan model, vključno z motorno masko, lučmi in bočno silhueto. Poleg dinamičnosti so oblikovalci zasledovali tudi čim večjo mero aerodinamičnosti in glede na podatek, da zračni upor znaša vsega 0,28, jim je delo dobro uspelo.
Pri prednjih svetilih izstopajo dnevne luči v LED tehniki, ista tehnologija pa zadnje luči sestavlja v celoti. Bok zaznamujejo še napihnjeni blatniki in platišča velikosti do največ 17 palcev, zadek pa je v prid večje prostornosti napihnjen, za boljšo preglednost pa se ukrivljeno steklo razteza čez robove.
Tudi notranjost je oblikovana značilno za to znamko, kar pomeni nadpovprečno kakovostno uporabljene materiale, enako velja tudi za kakovost obdelave, je pa ergonomija nekoliko samosvoja, a ne napačna. Glavne razlike tako nastopijo ravno v notranjosti, ki je veliko boljša od tiste umetelne in (pre)plastične v priusu, mnogo boljši pa je tudi volan in posledično položaj za volanom, bočnega oprijema, kakršnega dajejo sedeži, pa se ne bi branil tudi kakšen pravi športnik.
Pri lexusu so, kot radi povedo, voznikov položaj kar se da znižali, kote med volanom in stopalkami pa optimizirali v prid čim nižjega težišča in s tem večje športnosti. Čeprav je pogonski sklop na moč podoben priusovemu, pa so inženirji modelu CT močno izboljšali zvočno zatesnjenost in s tem povišali zvočno udobje, spremenili pa tudi delovanje elektroserva, zaradi česar je volanski obroč bolj informativen in odziven.
Če se v prvi vrsti sedi zelo spodobno, pa je prostora v drugi občutno manj, tudi v primerjavi s priusom, tako da bodo tam dovolj prostora zase našli le tisti srednje rasti. Prtljažnik je sicer plitev, ponudi pa razredno (nehibridnih) povprečnih 375 litrov prostora, s podiranjem naslona klopi pa nastane za 985 litrov velik prostor. To so dosegli tako, da so sklop Ni-Mh baterij, ki so enake priusovim, premaknili naprej proti zadnji osi, kar se posledično poleg večje prostornosti pozna tudi pri voznih lastnostih.
Kupci bodo lahko izbirali med petimi paketi opreme, že osnovni pa vsebuje ESP, 15-palčna lita platišča, avtomatsko klimo in sedem varnostnih blazin, tudi kolensko. Pri bogatejši paketih potem postopoma prihajajo še ksenonska svetila, parkirna kamera in parkirni asistent, na vrhu pa še usnje in Mark Levinsov avdio sistem, ki je sedaj 26 odstotkov lažji, porabi pa tudi 50 odstotkov manj energije. Proti doplačilu bo na voljo tudi radarski tempomat, ki je v tem segmentu še svojevrstna redkost.
Pri pogonu le malenkostne razlike
Pogonski sklop sestavljata 73-kilovatni 1,8-litrski bencinar in 60-kilovatni elektro motor, prenos moči na cesto je prepuščen CVT menjalniku. Oba pogona skupaj pa zmoreta sto kilovatov moči, kar zadošča za hitrosti do 180 km/h in pospešek do stotice v 10,3 sekunde. Do sem je vse povsem enako kot pri priusu, razlike pa nastopijo pri 'exhaust heat recovery' sistemu tretje generacije, ki je še učinkovitejši in omogoča vožnjo na elektriko tudi pri zelo nizkih temperaturah in ko motor še ni ogret, bolj dovršen pa je tudi sistem povratka izpustov nazaj v motor.
Tako kot v priusu omogoča pogonski sklop štiri načine delovanja – voznik preko vrtljivega gumba na sredinski konzoli določa, kakšnega želi. Ob polni kapaciteti baterij je možno zgolj na elektriko prevoziti razdaljo do treh kilometrov, v vsakdanjem prometu pa CT z ničelnimi emisijami vozi približno 40 odstotkov časa. Povprečna poraba tako znaša 3,8 litra, kar pomeni 87 gramov emisij CO2 na kilometer poti. V primerjavi z dizelsko konkurenco pa so drugi izpusti še veliko bolj ugodni, saj v ozračje izpusti le 3,3 mg/km NOx, količina trdih delcev pa je celo nična.
Cene se bodo 30. marca, ko uradno stopi na slovenski trg, pričele pri 26.900 evrih, bodo pa pri Toyoti ponudili tudi 1.500 evrov popusta, kar pomeni osnovno ceno 25.400 evrov. To je že kar blizu osnovni ceni priusa, ki znaša 22.990 evrov, medtem ko je auris od slednjega še tri tisočake cenejši.