Regulative EU proizvajalcem pnevmatik delajo velike preglavice, saj standardi postavljajo vse strožje zahteve glede varnosti in ekologije. Pri Pirelliju so tako po pisanju Carscoopa pred dnevi napovedali, da bodo morali proizvajalci radikalno spremeniti obliko pnevmatik, če bodo želeli slediti zahtevam. Glavni merili za pnevmatiko bosta tako kotalni upor in obnašanje pri zaviranju na mokrem, velika mejnika pa bosta leti 2016 in 2020, ko bodo v veljavo stopala strožja pravila.
Po prepričanju v gumarskih krogih bodo zato pnevmatike na avtomobilih zaradi manjšega upora kmalu vse ožje, hkrati pa bo njihov premer rasel, s čimer bodo povečali varnost. Če je danes povprečje 16 palcev, bi lahko bilo že leta 2020 kar 21 palcev, pravijo.
Kako bodo izgledali takšni avtomobili, morda interpretirata Audijev urban concept ali pa Toyotin i-road. Vam je vrnitev v daljno avtomobilsko preteklost všeč?
Če nimate kaj piskarat , vam dajem dobro izhodišče. Najbolj varen avto vseh časov npr. v SLO . IMV NM je delala Mini Morise in Austine. Imel sem Minija in zaradi tega tudi zasledoval statistiko nesreč z njim v Slo.… ...prikaži več V letih 1971- 1975 za naprej ne vem , ni bilo z njim nobene smrtne nesreče , eden je zgorel , men tudi skoraj , zaradi nezategnjene objemke na cevki vplinjača. Zakaj z njim ni bilo smrtnih nesreč, avto je bil pa v serijski proizvodnji , precej razširjen , bi bilo interesantno ugotoviti.
če hočeš prišparat na gorivu moraš dati ožje gume in to so rabili ne vem 30 let da pogruntajo.Mislim da je spet zgolj zaslužek in nič drugega.