Avto
24 ogledov

Prihaja scenic za gobarje in lovce

Renault scenic
1/14
Renault
Renault bo na avtosalonu v Ženevi pokazal prenovljen celoten osrednji del svoje ponudbe enoprostornikov. Novost je pustolovski scénic XMO.

Renault je modela scénic in grand scénic prenovil v skladu s smernicami nove oblikovne istovetnosti znamke, dodal pa jima je najnovejše motorje družine energy.

Prenovljena enoprostornika bosta po novem poleg hi-fi zvočne naprave Bose® ponujala tudi tehnologijo R-Link. Predstavljena bosta marca na mednarodni avtomobilski razstavi v Ženevi skupaj s križancem scénic XMOD.

XMOD odlikuje inovativni nadzor oprijema pogonskih koles extended grip in pustolovski videz, poganjal pa ga bo novi motor družine energy TCe 130. Križanec se od navadnih družinskih modelov razlikuje po večji odmaknjenosti od tal in posebnih alu platiščih, ki se ujemajo z izraznimi dodatki: posebnima odbijačema spredaj in zadaj, zaščitnima obrobama pragov in kromiranima strešnima nosilcema. Bolj izrazit prednji del vključuje nove oblikovne poteze znamke Renault in je podčrtan z nizoma svetlobnih diod (LED) za dnevne luči.

Renault scenic | Avtor: Renault Renault
Znotraj je posebna osrednja konzola, na kateri so združena razna upravljala. Vrtljiv gumb povsem novega sistema za nadzor oprijema pogonskih koles ter večfunkcijska ročica (joystick) za upravljanje z multimedijsko napravo. Na armaturni plošči z zaslonom na dotik TFT (Thin Film Transistor) ima mesto povezljiva multimedijska naprava Renault R-Link. Najbolje opremljena različica Scénica XMOD ima tudi na spodnjem robu prirezan volan, aluminijske obloge stopalk in glave prestavne ročice ter nove okrasne dodatke.

Sistem Extended Grip

Renault scenic | Avtor: Renault Renault
Sistem nadzora oprijema pogonskih koles omogoča, da se avto drži cestišča tudi v zahtevnih voznih razmerah (na snegu, blatu, pesku, ipd.). Z ročno nastavitvijo okroglega gumba, ki je nameščen na osrednji konzoli, lahko voznik izbira med tremi načini delovanja. V načinu "Ekspert" sistem Extended Grip upravlja zavorni sistem, vozniku pa prepušča popoln nadzor nad navorom motorja. Način "Cesta" (Road / Route) zagotavlja običajno delovanje nadzora nad oprijemom koles in se vedno znova samodejno vklopi pri hitrosti nad 40 km na uro. Način "Mehka podlaga" (Loose Ground / Sol Meuble) optimizira delovanje zavornega sistema in navora motorja glede na razpoložljiv oprijem koles.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.