Najnovejše modele MINI boste prepoznali po spremenjenih prednjih žarometih, spremenjeni grafiki zadnjih LED-svetil, nova so aluminijasta platišča, spremenjeni so blatniki, kupci pa bodo imeli po novem na izbiro več barv karoserije. Nove barve so namenili tudi notranjosti, kjer so nova tudi stikala za upravljanje avdiosistema in klime. Nov je tudi 1,6-litrski turbodizelski motor, ki zadovoljuje standardne norme Euro5.
Mini cooper D premore 82 kW/112 KM in 270 Nm navora. To pomeni, da zdaj za pospešek od 0 do 100 km/h potrebuje 9,7 sekunde (prej 9,9), povprečna poraba pa je po tovarniških podatkih 3,8 litra goriva na 100 kilometrov. Mini D bo kupcem na voljo tudi kot kabriolet. Dizelski agregat v miniju D razvije 66 kW/90 KM in 215 Nm navora. Povprečna poraba je prav tako 3,8 l/100 km, pospešek do 100 km/h je 11,4 sekunde, medtem ko je emisija CO2 99 gramov na prevoženi kilometer. Šibkejši dizelski motor je vgrajen tudi v mini clubman.
Bencinski motorji še naprej razvijejo od 55 kW/75 KM do 135 kW/184 KM, oziroma 154 kW/210 KM v najmočnejšem miniju john cooper works. Omenimo, da je poraba pri miniju one zmanjšana s 5,4 na 5,1 litra. V ponudbi sta tudi sistem regeneracije zavorne sile, sistem start-stop in indikator optimalnega prestavljanja. Prodaja obnovljenih modelov na evropskih tleh starta 18. septembra, cene pa bodo znane naknadno.
22
ogledov
Prenova za družino MINI
BMW je objavil uradne fotografije prenovljenih modelov MINI – 2011 mini, mini cabrio in mini clubman. Spremembe niso velike, kar je bilo tudi pričakovati.