Omenjeni predpisi sicer niso nič novega, a v preteklosti niso dosegli želenih učinkov, saj procedure, s katerimi so merili hrupnost, niso vključevale podatkov o prometnih nesrečah. Novi, strožji predpisi vključujejo nove ravni hrupa in metode merjenja, ki bodo spodbudile razvoj in proizvodnjo tišjih vozil.
Skupina socialistov, zelenih in liberalnih frakcij v Odboru za zaščito okolja Evropske unije (EU) predlaga nov niz prepisov, ki bodo strožji, z njimi pa naj bi do leta 2020 proizvajalce vozil prisilili, da hrupnost svojih vozil – tudi lahkih tovornih in dostavnih vozil ter avtobusov in tovornjakov – zmanjšajo za do 50 odstotkov. Predpisi kljub nasprotju avtomobilskih proizvajalcev, ki se v Evropi soočajo s katastrofalno prodajo novih vozil, in konservativnih politikov, ne bodo izjeme, kar je še posebno razveselilo nizozemsko članico laburistične stranke v EU Judith Merkies. Ta je bila najglasnejša nasprotnica športnih vozil, ki po njenem mnenju preveč onesnažujejo okolje.
Končno odločitev naj bi marca prihodnje leto sprejel Evropski parlament.
110
ogledov
Predpisi, kako glasen je lahko avtomobil
Evropska unija želi uvesti niz predpisov o dovoljenem hrupu avtomobilov. Novi predpisi bi lahko nekatere proizvajalce vozil prisilili, da v naslednjih sedmih letih drastično znižajo njihovo hrupnost.
Koncno! In zakaj so potrebovali toliko let za sprejetje tega.