Oblikovno ne gre za prekopirani električni koncept mission E, ampak se dizajnersko navezuje na prvo generacijo panamere. Torej evolucija namesto revolucije. Velik napredek je bil narejen v potovalni kabini, ki je veliko modernejša, z vgrajenim 12-palčnim ekranom občutljivim na dotik.
Porsche je drugo generacijo panamere izdelal na MSB platformi. Po prvih, še neuradnih informacijah, naj bi težo vozila v primerjavi z aktualnim modelom znižali za 90 kilogramov. Pri Porscheju obljubljajo še boljše vozne karakteristike, predvsem pa nižjo porabo goriva.
Tudi z izklopom valjev
Ponovno bo na prodaj tudi hibrid. Za pogon panamere S E-Hybrid bo zadolžena kombinacija V6 bencinskega motorja in elektromotorja, ki bo omogočila še več moči in vožnjo zgolj na elektriko. Doseg bo daljši, kot je zdaj, ko je možno v teoriji brez emisij prevoziti pod v dolžini 35 kilometrov.
Standardna ponudba bo vključevala novo paleto V6 in V8 motorjev, vključno z 4,0-litrskim TDI V8 motorjem. Porsche je pred kratkim na simpoziju o motorjih na Dunaju predstavil 4,0-litrski biturbo V8 motor, ki bo zamenjal trenutni 4,8-litrski V8 motor. Novi motor, ki ga bodo premierno vgradili v model panamera turbo, kasneje pa še v model cayenne, pa tudi najbolj zmogljive Audije, Bentleye in v lamborghinija urusa, zmore moč 405 kilovatov (549 KM) pri 5.750 vrtljajih v minuti, največji navor je 770 Nm (med 1960 in 4500 vrtljaji v minuti). Porava je nižja tudi do 30 odstotkov zahvaljujoč sistemu izklopa valjev (način delovanja "half-engine"). To pomeni, da se pri nižjih obremenitvah, med 950 in 3.500 vrtljaji v minuti, izklopi polovica valjev. Motor so opremili s sistemom start-stop, uporabiti pa ga bo mogoče tudi v hibridnih modelih.
Posebno pozornost je pred kratkim požel testni primerek panamere shooting brake, govori pa se tudi, da bi utegnil Porsche kasneje predstaviti še kupejevsko in kabrio različico druge generacije panamere.