Vseeno pa nekateri detajli poznavalcem jasno kažejo, da bodo imeli pred seboj 911 carrera letnika 2016. Malce spremenjene so prednja svetila s štiritočkovnimi LED dnevnimi svetili in predrugačena vstopišča zraka. Zadnja stekelca svetil so dobila zob, markatnejši je dizajn motornega pokrova.
Znotraj je posodobljen infotainment sistem, ki ima po novem navigacijo z Googlovimi kartami, pozna wi-fi povezavo in Apple Carplay sinhronizacijo z jabolčniki.
Tisti, ki bodo carrero opremili s paketom sport chrono, bodo na boljšem tudi zaradi novega vrtljivega gumba za izbiro enega od štirih programov nastavitev podvozja, menjalnika PDK, izpuha in seveda motorja. Gumbek "sport response" avto pripravi na 20 sekund silovitih pospeškov.
Novost je še prilagodljivi tempomat, pri katerem je funkcija "jadranja", po potrebi sposobna tudi zavirati po klancu navzdol, standarden je postal sistem za preprečevanje naknadnih trkov, med opcije pa je prišel pripomoček za držanje voznega pasu.
Glavna novost pri porscheju 911 pa je prav gotovo nova generacija turbo motorjev. 3,6-litrski atmosferski motor (v carreri S 3,8-litrski) se tako poslavlja, v obeh različicah ga nadomešča 3,0-litrski bi-turbo agregat, še vedno v bokser šestvaljni izvedbi, a močnejši. Z "downsizingom" in prehodom na turbo polnjenje gre za največjo spremembo, ki jo je bil deležna 911 od uvedbe vodnega hlajenja konec 90. letih minulega stoletja.
911 odslej šprinta do stotice v 4,2 oz. 3,9 sekunde, kar je za odtenek hitrejše od predhodnice, malenkost je višja tudi končna hitrost (295 in 308 km/h). Poleg kupejevske carrere je zgoraj navedene oblikovne in mehanske spremembe doživel tudi kabriolet.
Pri Porscheju, ki je že tako znan kot znamka z enimi najvišjih marž za svoje izdelke, bodo spremenjeno 911 znali dobro prodati. V Nemčiji je tako dražja za med 3.300 in 4.300 evrov.
dezurni@zurnal24.si