Mešanje dizelske in električne tehnologije pogona mnogim že od začetka ni šla v glavo, saj gre za drago kombinacijo, ki je povrh še bistveno bolj umazana od bencinsko-električnih rešitev, pa čeprav naj bi bila ravno ekološka sprejemljivost eno glavnih vodil pri hibridni tehnologiji. Poleg Peugeota so takšne rešitve v preteklem obdobju razvijali tudi pri Volvu.
Pri Peugeotu (in sestrskem Citroënu, danes pa pri osamosvojeni znamki DS) so minulih letih trgu ponudili več dizelsko-električnih modelov: 3008, 508 RXH in DS5 Hybrid4. Dobra lastnost teh rešitev je bila, da so bili ti avtomobili lahko gnani na vsa štiri kolesa.
Šef Peugeota Maxime Picat pa je prejšnje dni povedal, da so razvoj te vrste pogona ustavili, novih različic pa ne bodo več ponujali. Kot je po pisanju Autocarja pojasnil Picat, sta dizel in hibridni pogon skupaj resnično lahko zelo učinkovita, vendar predraga rešitev, še posebej ker namerava znamka v prihodnje ponujati iste motorje na številnih različnih trgih. Dizel pa je, kot je dobro znano, zakoreninjen le v Evropi.
Pri slovenskem uvozniku modela 3008 hybrid4 glede na spletno stran ni več v ponudbi, kot dizelski hibrid se v promocijskem materialu omenja le še limuzinski 508. DS5 je tudi po prenovi še vedno na voljo kot dizelski hibrid.
dezurni@zurnal24.si