Fiatova "medvedka" je eden bolj legendarnih malčkov na trgu, saj je bila prva generacija predstavljena že leta 1981. Po 6,5 milijona izdelanih vozil in devet let po predstavitvi druge generacije so Italijani začeli novo poglavje. Novinka je daljša okoli 10 centimetrov, nekaj prirastka je tudi v širino in višino. Vse je v znamenju zaobljenega kvadrata, prisoten je tudi oblikovni duh prve generacije, predvsem na armaturni plošči. Tako prednje kot zadnje luči so postavljene visoko, kar je sicer prvina suvov.
Uporabni potniški prostor
Panda ima vedno pet vrat, v osnovi pa lahko pelje štiri potnike, čeprav je mogoče zadnjo klop naročiti tudi za pet zadnjic, sovoznikov sedež pa poklopnega, tako da hitro nastane priročna mizica za piknik. Potniški prostor skuša biti z racionalno razporeditvijo kar najbolj izkoriščen, tako so denimo sedeži tanki, da je več prostora za zadaj sedeče.
Osnovnega prtljažnika je najmanj 225 litrov, s pomikom klopi za 16 centimetrov lahko naraste na 260, s prevračanjem naslonjal pa na 870 litrov. V dno prtljažnika gre še poseben "cargo box", škatla za prevoz manjših predmetov. Posebnost je ročica ročne zavore v obliki miške, s čimer so našli nekaj dodatnega odlagalnega prostora.
Motorji so štirje. 1,2-litrski bencinar ima 51 kilovatov (69 KM), njegova alternativa bo jeseni postal 0,9-litrski prav tako atmosferski twinair z 48 kilovati (65 KM), katerega posebnost je inovativni način odpiranja ventilov. Tu je še že dobro znani s turbino podprti twinair z 62,5 kilovati (85 KM), medtem ko je dizel 1,3-litrski multijet s 55 kilovati (75KM). Razen večjega bencinarja, ki je lahko tovarniško preurejen za vožnjo na LPG plin, imajo vsi motorji stop&start sistem. Predvidoma jeseni bo na voljo tudi 4x4 pogon, po katerem je panda vedno slovela.
Za Slovence ESC serijski
Svojo mladostnost in naprednost skuša dokazovati še na vrsto drugih načinov. Tako bo za 220 evrov na voljo sistem pa preprečevanje trkov pri nižjih hitrostih, kot ga pozna konkurenčni trio up!, citigo in mio, za slovenski trg so serijski ESC, pripomoček za speljevanje v klanec, štiri zračne blazine … V ponudbi je še navigacijsko-informacijska naprava, razvita v sodelovanju s TomTomom. Poleg navigacije služi tudi za spremljanje telemetrije vozila.
Opremski paketi so trije: pop je bolj oskubljen, tako da naj bi bil najbolj prodajan easy, saj pozna že ročno klimo, daljinsko zaklepanje in električno gnana vsa okna in ogledala. Lounge ima avtomatsko klimo, boljše materiale, 6 zračnih blazin …
Slovenski uvoznik je pando k nam pripeljal z nekajmesečnim zamikom, a kot pravi, se je izplačalo. Začetna cena za 1.2 bencinarja s pop opremo je namreč 9.490, z začetnim popustom pa 7.990, kar je v neposredni bližini omenjenih up!-a in citigoja. Za opremo easy je potrebno primakniti tisočaka.Letos naj bi jih prodali 100, v ponudbi pa ostaja tudi stara različica.