Karl ima nehvaležno vlogo biti najdostopnejši Oplov model, namenjen mestni vožnji. Nehvaležno zato, ker je v njegovem cenovnem okvirju veliko hude konkurence ter poleg še pritisk rabljenih, a skoraj novih avtov večjega razreda. Tudi to je eden od razlogov, da špartanskega karla leto in pol po njegovi premieri v Sloveniji še niste srečali, saj uvoznik za zdaj ocenjuje, da tržne razmere pri nas za ta model oziroma za celoten razred malih avtov niso dovolj ugodne.
Da imajo prav, dokazujejo slovenske prodajne številke v razredu najmanjših avtov. V Nemčiji se sicer karl prične pri 9.500 evrih.
Kakorkoli, opel rocks je pridobil malce bolj vagabundovski videz, s katerim želi delovati že skoraj kot dostopen mali križanec. Podvozje je v primerjavi z običajnim karlom dvignjeno za slaba dva centimetra, za vsak primer je dodana zaščita pragov, odbijačev in blatnikov. Ima 15-palčna aluplatišča, znotraj pa so mu namenili nekaj posebnosti v obliki tekstilnih prevlek in drugačnih obrob na vratih.
Glede motorjev ali pogona ne gre pričakovati novosti, "kamnitega" karla bo torej gnal 1,0-litrski bencinski motor s 55 kW (75 KM) moči. Štirikolesni pogon bi bil velikansko presenečenje, a vse o novincu bo znanega šele na pariškm salonu, ki odpre vrata konec meseca.
dezurni@zurnal24.si
AJAJ, KUPIŠ OPEL, PA SI PEČEN NA SERVISIH. CRKUJE VSE OD a DO ž!