Začetek leta 2017 je vsekakor v znamenju Opla. Ne le zaradi tega, ker naj bi ga od General Motors prevzela francoska korporacija PSA, pač pa tudi zaradi številnih novih modelov, ki jih bodo na ceste postavili letos. V sodelovanju s PSA dva nova križanca, admiralska insignia pa je nastala pod nemškim okriljem.
Lažja gradnja, več dinamike
Opel je s prvo generacijo zadel z obliko, tehnološko naprednimi žarometi, ki so jih izdelovali tudi pri nas v Helli, manj pa takrat z nekoliko bolj žejnimi motorji, ki so se morali boriti tudi z večjo maso. Opel je predvsem z novo generacije astre nakazal v katero smer bo šel razvoj insignie - narediti tihe in učinkovite motorje, ki bodo omogočili dinamično vožnjo, pri čemer eno od poglavitnih vlog igra majhna masa vozila (limuzina je do 175 kilogramov lažja, karavan pa do 200 kilogramov) in aerodinamičnost.
Količnik zračnega upora CD pri petvratni limuzini s potezami kupeja znaša samo 0,26. Pomemben steber prodaje pa bodo tudi tehnološke inovacije, s katerimi želijo pri Oplu držati stik s premium proizvajalci vozil. V paketu serijske opreme nove Insignie so opozarjanje na nevarnost naleta z zaznavanjem pešcev, samodejno zaviranje v sili, opozorilo na zapuščanje voznega pasu, pomoč pri ohranjanju voznega pasu s samodejnim popravkom krmiljenja in prikaz razdalje sledenja. Osnovna različica je opremljena z zaslonom na dotik, sistemom za vstop in zagon motorja brez ključa.
Novi bencinski in dizelski motorji
Ponudbo motorjev za model grand sport zaćčenja bencinski 1,5-litrski turbomotor, ki je glede na moč na voljo v dveh različicah. Vstopni motor razvije 103 kW/140 KM in navorm 250 Nm med 2000 in 4100 vrtljaji, močnejše različica pa 122 kW/165 KM. V primerjavi z 1,6-litrskim turbomotorjem (125 kW/170 KM), ki je poganjal predhodnico, je poraba novega motorja v skladu z voznim ciklom WLTP v povprečju manjša še za tri odstotke. Povsem iz aluminija izdelani 1,5-litrski turbomotor z neposrednim vbrizgom ima največjo delovno prostornino v družini Oplovih ultrasodobnih majhnih tri- in štirivaljnih bencinskih motorjev.
Zmogljivejši je 2,0-litrski bencinski turbomotor, ki razvije moč 191 kW/260 KM in največji navor 400 Nm med 3000 in 4000 vrtljaji v minuti. Ta štirivaljni motor dopolnjujeta povsem nov osemstopenjski samodejni menjalnik in nov sistem štirikolesnega pogona z nadzorom vektorjev navora, ki ima dve večlamelni sklopki, ki nadomestita običajni diferencial zadnje osi in lahko glede na pogoje pri vožnji v delčku sekunde pospešita posamezno kolo.
Ponudbo pogonov zaokroža novi šeststopenjski ročni menjalnik za 1,6-litrske dizelske motorje z močjo 81 kW/110 KM ali 100 kW/136 KM. Poleg naštetih bo v Oplovi ponudbi tudi 2,0-litrski dizelski motor s 125 kW/170 KM.