Opel insignia grand sport bo v kombinaciji z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom na voljo z novim sistemom štirikolesnega pogona z nadzorom vektorjev navora, ki po zagotovilih podjetja zagotavlja višjo raven dinamike, občutka in vodenja.
“Nadzor vektorjev navora predstavlja najsodobnejši način prenosa moči na cestišče," pravi William F. Bertagni, podpredsednik inženiringa vozil pri Oplu in obrazloži, da običajni sistemi za nadzor vektorjev navora zaradi dodatne teže in zapletenosti niso bili v skladu z Oplovimi visokimi standardi glede zmogljivosti in učinkovitosti.
Nova tehnologija Twister
Pri novi insignii so zato uporabili štirikolesni pogon s tehnologijo Twinster, pri katerem modul za pogon zadnjih koles deluje s sistemom dvojne sklopke brez diferenciala.
Sistem štirikolesnega pogona lahko navor neodvisno prenese posameznemu ali obema zadnjima kolesoma, kar omogoča zmogljivost nadzora vektorjev navora v celotnem obsegu zmogljivosti.
Pri vožnji skozi ovinek sistem večji navor pošlje zunanjemu zadnjemu kolesu, kar sproži rotacijo okrog navpične osi (odmik od smeri) – vožnja v v ovinek je zato natančnejša, vozilo pa se bolj spontano odziva na voznikove posege.
Nadzor vektorjev navora prispeva tudi k večji varnosti, saj porazdelitev navora prilagaja spremembam položaja dušilne lopute in kota krmiljenja ter površini cestišča, da tako ublaži stopnjo odmika od smeri. To inteligentno uporabo porazdelitve navora voznik zazna kot nevtralno vedenje vozila, ki je še bolj stabilno in ga je laže upravljati.