Zunanja prenova je diskretna, a potrebna, saj bodo poenotiti videz hišnih modelov. Med drugim prihodnje leto prihaja novi cherokee. Veliki poglavar ima nove biksenonske žaromete z dnevnimi LED-lučmi spredaj in zadaj. Strešni spojler je izrazitejši, v vzvratna ogledala so vgradili smernike, odbijači so v prid dinamičnejših linij bolj izraziti, zadnje steklo je zaradi preglednosti večje. Zaščitni znak ostaja nekoliko pomanjšana maska s sedmimi navpičnimi odprtinami.
Tekoči kristali pred voznikom
Luksuz so znotraj poudarili z novimi materiali, veliko je usnja in bakrenih oziroma lesenih dodatkov in novim trikrakim večopravilnim volanskim obročem, ki je opremljen za naperkami za menjavanje prestav menjalnika.
Avtomatika za manj stresno vožnjo
Nov je osemstopenjski samodejni menjalnik, pod katerega se podpisuje slavno podjetje ZF, ki opremlja tudi znamko Rolls-Royce. Ko na polno pohodimo plin lahko voznik uporabi funkcijo "kick dows" pretikanja iz osme v drugo prestavo.
V skladu s trendi so motorji kljub večji moči motorji v povprečju za devet odstotkov manj potratni, toliko je nižji tudi izpust škodljivega CO2. Stalni štirikolesni pogon moč med prednjimi in zadnjimi kolesi razporeja v razmerju 60/40, pri terenski vožnji se pri nizkih prestavnih razmerjih moč razporedi polovično med obe osi.
Po višini nastavljivo podvozje
Glede na teren in vozno dinamiko je moč vzmetenje dvigati ali spuščati. V primeru, da zapeljemo na skalnat teren je moč podvozje dvigniti do 28 centimetrov od tal, ko si želim bolj dinamične vožnje po asfaltu ga lahko znižamo za dva centimetra, še za dodatna dva zaradi lažjega izstopanja iz vozila spustimo, ko parkiramo vozilo.
Vtisi po prvi vožnji:
Posodobljen turbodizelski 3,0-litrski motor V6 je manj hrupen, a za sedem kilovatov – skupno jih premore 184 – zmogljivejši in ima za 20 njutonmetra navora več. V tovarni obljubljajo povprečno porabo 7,5 litra, kar je 0,8 litra manj kot prej, izpusti ogljikovega dioksida so pod 200 grami.
Moč agregata V6 je zaradi samodejnega menjalnika izrazitejša. Moč na cesto prenaša hitro, motorju pa omogoča delovanje v širokem razponu vrtljajev. Predstavlja dobro ravnovesje med porabo in zmogljivostmi. Prestavljati je mogoče z obvolanskimi
naperkami.
Vožnja po asfaltu je zaradi zračnega vzmetenja in pripomočkov (radarskega tempomata) udobnejša in manj stresna, tereni pa so zaradi nastavitve oddaljenosti od tal do 28 centimetrov dostopnejši. V primerjavi z nemškimi luksuznimi suvi je v ovinkih nagibanja več.
Za vstopni turbodizelski agregat V6 s 140 kilovati moči in opremo limited je treba plačati 54.800 evrov, zmogljivejši šestvaljnik (184 kilovatov moči) je 3.660 evrov dražji. Najzmogljivejši 6,4-litrski osemvaljnik s 344 kilovati moči stane 84.390 evrov.