Test. Kako velik je tehnološki napredek dizlov pri porabi in nižanju izpustov ogljikovega dioksida, dokazuje Fordova različica 1,6-litrskega TDCi turbodizelskega agregata z oznako econetic.
Ta v zrak na prevoženi kilometer poti izpusti 99 gramov CO2 (enako zmogljiva dražja različica samo 88 gramov CO2), kar je primerljivo z izpusti hibridov. V prid dizlu govori še cena goriva, ki je občutno nižja od bencina, "sreča" na strani dizlov je še, da večina držav, tudi Slovenija, "miži", kar zadeva izpuste NOx in trdnih delcev, ki prispevajo k nastajanju ozona ter imajo vpliv na okolje in zdravje ljudi. Focus econetic ima v ta namen vgrajen učinkovit filter trdnih delcev.
Cenejši od klasike
Glavni konkurent na trgu je turbodizelski renault megane grandtour s 110 kilovati moči iz družine Energy, ki v zrak izpusti le 90 gramov CO2 na kilometer poti.
Podatki o vozilu: Ford focus karavan econetic (titanium)
Motor: 1560 cm3, dizelski, 105 KM, 77 kW
Navor: 270 Nm med 1.750 in 2.000 vrtljaji/minuto
Poraba na testu: 5,3 litra / 100 km (mešani cikel)
Zmogljivosti: 193 km/h, 11,1 sekunde od 0 do 100 km/h
Cena: 24.555 evrov (testnik)
Plusi: Poraba goriva in nizki izpusti CO2, vozne lastnosti, prožen motor.
Minusi: Lenoben v nizkih vrtljajih, ergonomija.
Fantje in dekleta!! Ena super igra za krajšanje časa!! :))Pridite in dokažite, da ste tudi vi slovenski orli! :)http://s1.skijumpmania.com/r35693
In to je dosežek? Za DANES? Vozim prvi model KIA Ceeda 1.6, ki ima odlične pospeške in tekočo vožnjo, brez teh fint s čudežnimi "popusti" me je stal takrat cca. 16.000€ in mi še danes po 7 letih deluje kot… ...prikaži več nov plus porabi po mestu max okrog 6.6/6.7, pa nikoli nisem prav izrecno pazil. Zelo dosledno upoštevam omejitve v mestu, včasih prej manj, ... ampak rad pospešujem iz križišča, ... pa sem toliko bolj zadovoljen.
4krogci - točno tako JE !