Lexus je s svojimi zadnjimi izdelki nakazal, da želi biti bolj dinamičen, tako oblikovno kot vozniško. V Pekingu so predstavili sedmo generacijo model ES (v Evropi bo zamenjal model GS). Kot pravijo Japonci je oblikovan bolj svobodno, zato je tudi oblika bolj drzna. Zasnovan je na novi globalni platformi GA-K, uvaja drugo generacijo varnostnega paketa Lexus Safety System +, ki bo v zahodni Evropi del standardne opreme (prvič pa je na voljo v različici športni ES F različici. Pozor, to bo prvi ES, ki ga bo Lexus ponudil v srednji in zahodni Evropi. Pričakujemo ga lahko konec leta.
Oblika ES že danes izraža Lexusovo videnje prihodnosti, so zapisali Japonci, ki z novo limuzino nagovarjajo tiste, ki želijo imeti še več prostora v notranjosti, hkrati pa je med vožnjo v kabini tiho, kot do zdaj še ni bilo. Japonci veliko stavijo tudi na varnost. Pravijo, da je v razredu, kjer prevladujejo BMW serije 5, audi A6 in mercedes razreda E, to eden najbolj varnih avtomobilov.
Vzornika LS in LC
V mnogočem sledi Lexusovi križarki LS in tudi športnemu štirisedežnemu kupeju LC, ki ju je Lexus že predstavil v Sloveniji (LC 500h na zurnal24.si pravkar testiramo, test pa bo objavljen v naslednjih tednih). Predvsem oblikovno stavi na čustva kupcev. Šef oblikovanja pri Lexusus Yasuo Kajino: "ES je bil vedno elegantna premium limuzina. Pri novi generaciji smo spremenili oziroma dodali nove oblikovalske elemente, ki ga naredijo zelo drznega, kar bo izziv za naše tradicionalne kupce."
Avto je v primerjavi s predhodnikom daljši za 6,5 centimetra, širši za 4,5 centimetra, medosna razdalja je večja za pet centimetrov. Nova platforma GA-K je omogočila nižjo postavitev dolgega pokrova motorja, kar se odraža na celotni silhueti. Prvič je ES dobil tudi športno masko, ki je odlika modelov F sport. Streha vozla spominja na "fastback" vozila, linije na zadku s prepoznavnimi led svetili so zelo "čiste". Na voljo bodo tri različice 17- in 18-palčnih platišč, za različico F sport so rezerviran še palec večja platišča.
Po meri voznika
Potovalna kabina je bila zasnovana okoli voznika, ki je postavljen v središče dogajanja. Podatke razbira na projekcijskem zaslonu, zaslonu za volanom ali velikem 12,3-palčnem osrednjem zaslonu. Med meniji se lahko premika s pomočjo nove generacije vmesnika, ponuja tudi povsem novo izkušnjo glasovnega upravljanja. Kabina je pri ostalih sedežih zasnovana tako, da se potniki počutijo čim bolj svobodne, torej je veliko prostora za glavo, rame, kolena ... Zaščitni znak ES je bil do zdaj prav prostor za noge na zadnjih sedežih, tega je po novem še več. Lexus omenja še tradicionalno ekskluzivne materiale, kot je poseben les in tudi bambus.
Šef inženirjev Yasuhiro Sakakibara pravi, da so imeli pri snovanju voznih lastnosti le en cilj: "Limuzino, ki je bil znana po udobju in dobri izoliranosti tudi na področju voznih karakteristik dvigniti v sam vrh razreda."
Po zagotovilih inženirjev je avto lažje vodljiv, predvsem pa veliko bolj odziven. Z ES 300h bodo predstavili četrto generacijo samopolnilnega hibridnega sistema, ki ponuja manjšo porabo igoriva n izpuste emisij na eni strani in boljše vozne karakteristike na drugi. Združuje lažji štirivaljni 2,5-litrski bencinski motor, ki je nov, z bolj kompaktnim in zmogljivejšim elektromotorjem. Skupna moč sistema je 160 kilovatov (218 KM), pri Toyoti pa navajajo, da je povprečna poraba bencina 4,7-litra na 100 prevoženih kilometrov.