Avto
3290 ogledov

BMW serije 6 gran turismo (GT): Za zelo zahtevne Slovence

BMW
1/10
Saša Despot
BMW serije 6 gran turismo (GT) je nov poskus bavarskega hibrida med limuzino in križancem, pri katerem sta udobje in tehnologija v ospredju. V Sloveniji cene malenkost pod 67 tisočakov.

Če bi morali iskati model, s katerim je BMW v zadnjih letih požel največ kritik, potem je bila serija 5 GT gotovo med dobitniki medalj, morda celo “najžlahtnejše.” Avto sam po sebi ni bil tako slab, a je vsaj Evropejce odvračala njegova podoba, ki je bila veliko bolj podobna kitu kot pa morskemu psu. Pa čeprav se je avto med vožnjo dobro trudil ponuditi lastnikom nekaj več, kot je bila to sposobna klasična limuzina 5.

BMW 760Li V12 Avto Na 600 metrov smo prestrašili zajca

Druga generacija že z imenom nakazuje, da želi stvari postaviti na nove temelje, saj je odslej del družine šestic. Še vedno je oblikovno nekaj posebnega, a je treba priznati, da deluje očesu prijaznejše. Je namreč nižji in daljši, ter lažji. V dolžino ga je kar 5,1 metra, oziroma toliko kot standardne različice serije 7! Z različnimi detajli so dosegli izjemno nizek koeficient upora le 0,25, k boljšemu rezanju zraka pri višjih hitrostih še naprej pomaga dvižni zadnji spojler. Samoizravnalno zračno vzmetenje na zadnji premi je na voljo serijsko, za še višji nivo udobja pa lahko poskrbi izbira prilagodljivega podvozja z zračnim vzmetenjem, ki lahko avto dvigne za dodanih 20 mm ali spusti za 10 mm. Avto se pri 120 km/h sam bolj stisne k tlom. Podvozje izdatno poskrbi, da je nagibanja v ovinkih čim manj. Med opcijami je tudi krmiljenje zadnjih koles.

BMW | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Znotraj se tako kot v predhodniku sedi precej višje kot v klasični seriji 5, kar ostaja ena izmed glavnih in znatnemu deležu klientele pomembna lastnost. Postavitev stikal in pomagal je povzeta po petici in sedmici, posebnost pa je zadnja klop, kjer so trije samostojni sedeži. Prostornost zadaj je primerna zahtevnejšim potnikom, njim je namenjen dodatni paket zadnjih elektrificiranih komfortnih sedežev.

BMW Novi X3 pri nas Avto BMW X3: Že takoj na voljo najmočnejši X3

6 GT ima serijsko električna zadnja vrata iz enega kosa. Eden največjih preskokov od predhodnika je 660 litrski prtljažnik, ki je kar za 110 litrov večji, nakladalni rob pa je nižji in sedaj poravnan z dnom prtljažnika. S podiranjem zadnje klopi prostor naraste do 1.800 litrov.

Za pogon skrbijo motorji zadnje generacije s serijskim 8-stopenjskim avtomatskim menjalnikom. Za zdaj je paleta omejena na štirivaljni 630i (190 kW/258 KM) in šestvaljnike 640i (250 kW/340 KM), 630d (195 kW/265 KM) in 640d (235 kW/320 KM). Razen štirivaljnega bencinarja so vsi motorji na voljo tudi z xDrive pogonom.

BMW | Avtor: Saša Despot Saša Despot

V avto je vgrajena vsa najsodobnejša asistenčna tehnologija, med drugim serijska video kamera. Radarski tempomat deluje vse do 210 km/h, voznika razbremenjuje asistent za krmiljenje, med različnimi scenariji preprečevanja trkov je tudi opozorilo pred bočnim trkom in pomoč pri izogibanju. Avto tudi opozori na prednostno cesto in na napačno smer. Serijo 6 GT je mogoče na daljavo parkirati. Med različnimi storitvami s polja povezljivosti je zanimiva funkcija Remote 3D View, ki omogoča voznikom, da v živo spremljajo svoje parkirano vozilo in njegovo neposredno okolico na svojih pametnih telefonih.

BMW 430i BMW Gorenjska Kaj dobiš, ko pri BMW odšteješ število 2?

Še posebej občutna pa je zelo dobra zvočna zatesnitev, kar je ena od odlik vozil za najzahtevnejše stranke.

6 GT starta pri 66.850 evrih za 630i, šestvaljni bencinar je dobrih deset tisočakov dražji. 630d dizel se začne pri 74.550 evrih, 640d pa pri 82.650 evrih.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.