“BMW serije 6 gran turismo nudi edinstveno kombinacijo luksuznega udobja in fleksibilne funkcionalnosti, zavito v zares elegantni obliki. S svojimi športnimi in dinamičnimi voznimi lastnostmi to vozilo še dodatno izboljšuje ponudbo zgornjega segmenta naših modelnih serij BMW,” je povedal dr. Ian Robertson, član upravnega odbora BMW AG, odgovoren za področje prodaje in marketinga BMW.
Novi BMW serije 6 gran turismo bo svoj javni debi doživel na mednarodnem avtomobilskem salonu v Frankfurtu v mesecu septembru 2017. Prihod na trg bo nato sledil v mesecu novembru 2017, kjer bodo kupci uvodoma lahko izbirali med tremi različnimi motorji nove generacije. Inteligentni sistem štirikolesnega pogona BMW xDrive bo od vstopa na trg na voljo z dvema motorizacijama.
Lažji, varčnejši, udobnejši
V primerjavi z odhajajočim modelom je teža vozila v povprečju manjša za okoli 150 kilogramov. Izboljšane so tudi aerodinamičnih lastnosti vozila, večja je moč in odlična učinkovitost novih motorjev. Odvisno od različice motorja, se pospešek od 0 do 100 km/h zaključi 0,7 sekunde hitreje (BMW 630i Gran Turismo) od primerljivega modela predhodnika, medtem ko so vrednosti emisij in porabe goriva po novem evropskem voznem ciklu NEDC nižje za 15 odstotkov (BMW 640i Gran Turismo in BMW 630d Gran Turismo).
Vozno dinamiko in potovalno udobje so izboljšali s številnim novimi sistemi, kot je samoizravnalno zračno vzmetenje na zadnji premi, ki je na voljo serijsko, medtem ko se lahko potovalno udobje nadalje izboljša z izbiro prilagodljivega podvozja (vključuje zračno vzmetenje na obeh premah in dinamični nadzor blažilnikov). Zračno vzmetenje na obeh premah omogoča, da se višina vozila prilagaja ročno, kar pomeni, da se lahko s pritiskom gumba višina od tal poveča za 20 milimetrov, da se vozilo npr. prebije prek blatnih kolovozov ali strmih klančin. Lega podvozja pa se lahko tudi zniža za 10 milimetrov – bodisi ročno s ponovnim pritiskom gumba ali samodejno z aktiviranjem načina sport prek stikala za uravnavanje vozne dinamike oziroma pri hitrosti vozila nad 120 km/h.
Najmanj 610 litrov prostora v prtljažniku
V dolžino vozilo meri 5,09 metra (podaljšanje za 8,7 centimetra v primerjavi s predhodnikom), nespremenjena je širina 1.9 metra, avto je nižji za 2,1 centimetra (1,538 metra). Medosna razdalja meri 3.07 metra. To pomeni veliko prostora v potovalni kabini, ki je oblikovana tako, da je kokpit usmerjen k vozniku, ki sedi pregledno višje, kot v seriji 5. Zadnji del obsega tri samostojne sedeže. Električno nastavljiva komfortna sedeža zadaj (dodatna oprema) imata nastavljiv kot nagiba naslonjala, ki se lahko prilagaja s pritiskom gumba. Vrata prtljažnika so enodelna in se odpirajo in zapirajo električno (osnovna oprema).
610-litrska prostornina prtljažnika je 110 litrov večja od prtljažnika predhodnega modela. Nakladalni rob je nižji za več kot pet centimetrov in je sedaj poravnan z dnom v prtljažniku. Naslonjalo zadaj, ki je deljivo v razmerju 40 : 20 :40, se lahko sprosti daljinsko in zloži električno s pritiskom gumba v prtljažniku. To pomeni, da se je največji nakladalni prostor povečal na 1.800 litrov, kar je 100 litrov več v primerjavi s predhodnikom. Dvodelno prekrivalo za prtljago v prtljažniku ima stabilno strukturo in se lahko enostavno pospravi v predal pod dnom prtljažnika.
Vsestranski nadzorni sistem
Zaslonom in nadzorni sistem omogočata upravljanje funkcij vozila kot je navigacija, komunikacije, informacije in razvedrilo. Osrednji element predstavlja sistem iDrive, dopolnjen z upravljalnikom Touch na sredinski konzoli in nadzornim prikazovalnikom, ki je sedaj v obliki prostostoječega zaslona na dotik. Zaslon visoke ločljivosti ima 10,25-palčno diagonalo, medtem ko njegova menijska struktura z animiranimi grafikami v živo omogoča intuitivno upravljanje. Prav tako nudi glasovno upravljanje in upravljanje s kretnjami BMW. Kupci lahko naročijo tudi BMW Head-Up projektor nove generacije, ki ima sedaj 70 odstotkov večje območje projekcije.
Asistent osebne mobilnosti
BMW Connected na področju povezljivosti vozniku na enostaven način omogoča uporabo podatkov na osebnih napravah v vozilu. Npr. koledarski vnosi iz pametnega telefona uporabijo za načrtovanje poti, idealen čas odhoda se lahko preračuna na podlagi prometnih podatkov v realnem času, medtem ko se lahko navigacijski cilji pošljejo v lastnikovo vozilo. Ko so enkrat v vozilu, lahko vozniki upravljajo koledar, elektronsko pošto in kontaktne podatke prek funkcije Microsoft Exchange. Njihovi pametni telefoni so brezžično integrirani prek Bluetooth, možno pa je tudi induktivno polnjenje.
Real Time Traffic Information kaže prisotnost prometnih zastojev in počasi premikajočega se prometa, On-Street Parking Information pomaga poiskati razpoložljiva parkirišča ob robu ceste, funkcija Remote 3D View pa omogoča voznikom, da v živo spremljajo svoje parkirano vozilo in njegovo neposredno okolico na svojih pametnih telefonih.
Motorna paleta
Motorji so plod zadnje BMW tehnologijo TwinPower Turbo in so serijsko kombinirani z 8-stopenjskim menjalnikom steptronic. 2,0-litrski štirivaljni bencinski motor razvije največjo moč 190 kW/258 KM in največji navor 400 Nm. Vozilo pospeši od 0 do 100 km/h v 6,3 sekunde. Z izhodno močjo 250 kW/340 KM in največjim navorom 450 Nm omogoča vrstni 3,0-litrski šestvaljni bencinski motor, da vozilo pospeši do znamke 100 km/h v 5,4 sekunde, medtem ko je novi BMW 640i xDrive GT še za odtenek hitrejši in jo doseže v 5,3 sekunde.
Vrstni 3,0-litrski šestvaljni dizelski motor, ki proizvede nazivno moč 195 kW/265 KM in največji navor 620 Nm, se lahko prav tako kombinira s sistemom štirikolesnega pogona (dodatna oprema). 630d GT in BMW 630d xDrive GT pospešita od 0 do 100 km/h v 6,1 oz. 6,0 sekunde.