Avto
33 ogledov

Novi avtomobilski sponzor Lige prvakov

Nissan in Liga prvakov Nissan
Boj za kupce avtomobilov se s cest seli tudi na nogometne zelenice. Tako bo kmalu najprestižnejšim nogometnim dvobojem v Evropi namesto Forda ob robu stal Nissan.

Nissan je z Uefo sklenil pogodbo o partnerstvu, ki bo trajala od sezone 2014/2015 do 2017/2018. Finančni del pogodbe ostaja skrbna skrivnost, a analitiki menijo, da je vredna vsaj kakih 60 milijonov evrov na sezono. 

Dosedanji sponzor Lige prvakov Ford se tako s finalom 24. maja v Lizboni poslavlja.

Pri Nissanu sponzoriranje Lige prvakov in drugih tekmovanj v domeni Uefe komentirajo z besedami, da je najprestižnejše evropsko nogometno tekmovanje, ki ga spremlja celotni svet, pomembna odskočna deska za Nissan. Na sezono namreč zgolj Ligo prvakov spremlja 4 milijarde ljudi po vsem svetu. 

Pogodba bo tako očitno ena ključnih marketinških potez, s katerimi želi japonska znamka zavzeti mesto najbolj prodajane azijske znamke v Evropi v naslednjih dveh letih. A pred tem ima opravka še s Toyoto in Hyundaijem.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.