Statistika prodaje novih vozil v Evropi je iz meseca v mesec slabša, bila pa bi še bolj črna, če ne bi distributerji odkupovali lastnega inventarja, Bloomberg povzema besede podpredsednik za trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa Roelanta de Waarda.
Takšna praksa se je razširila pri vseh znamkah po vsej Evropi. Uvozniki odkupujejo vozila naravnost od proizvajalcev in jih potem ob velikih popustih prodajajo kot rabljene avtomobile. Tako povečajo prodajo tudi za 30 odstotkov, piše Bloomberg in dodaja, da naj bi le tako proizvajalci preprečili zaustavitev proizvodnje in rezanje delovne sile.
"Trenutno okolje je zelo agresivno. Dokler se povpraševanje ne prilagodi proizvodnim kapacitetam, se bo težko spremenilo," je de Waard izjavil na avtosalonu v Parizu in dodal, da mora avtomobilska industrija živeti v skladu s trenutno realnostjo.
Ford je v prvih šestih mesecih v Evropi zabeležil strm padec prodaje. V primerjavi z letom prej so prodali 8,5 odstotka vozil manj. Pri Fordu menijo, da se bo avtomobilski trg zopet okrepil šele leta 2014.