V Goodyearu bodo z začetkom leta 2024 začeli uporabljati novo oznako EV-Ready. Ta bo nameščena na bočnico vseh novih pnevmatik za nadomestno vgradnjo pri osebnih vozilih. Njen namen je, da bodo kupci lahko enostavno prepoznali, da je pnevmatika namenjena tudi za vozila na električni pogon, ki zaradi drugačnega delovanja in dodatne mase potrebujejo nekoliko drugačen pristop.
Kot pravijo v družbi Goodyear, sledijo mobilnostnim trendom, ki napovedujejo večanje uporabe električnih vozil in priključnih hibridnih vozil.
V pnevmatikah z oznako EV-Ready so pri družbi prilagodili sestavine in tehnologije tako, da zagotavljajo optimalno zmogljivost, tišjo vožnjo in podaljšano življenjsko dobo. V ta namen so pri Goodyear optimizarli zgradbo pnevmatike, uporabili inovativne zmesi in aerodinamično prilagodili bočnice.
Tehnologija SoundComfort na primer zagotavlja, da se hrup med kotalenjem zmanjša tudi za do 50 odstotkov. Zaradi večje teže in navora električnih vozil so ta pogosteje nagnjena k hitrejši obrabi pnevmatik v primerjavi običajnimi vozili z motorjem z notranjim izgorevanjem. Goodyearova tehnologija Mileage Plus pa naj bi podaljšala življenjsko dobo pnevmatik.
Goodyearove tehnologije za zmanjševanje kotalnega upora prispevajo k manjši porabe energije in posledično podaljšujejo doseg vožnje.
Goodyear dobavlja pnevmatike za prvo opremo približno polovici električnih vozil, izdelanih v Evropi.
Lepo bi bilo, da pri EV gumah nehajo omenjati dodatno maso, za to je inxeks nosilnosti gume in ni nič drugačen pri EV gumi kot pri ICE gumi - avto rabi gume ki nosijo avto. Dvotonski ID.3 pač lahko ima… ...prikaži več gume z enako nosilnostjo kot dvotonska Lada Niva. Tudi "povečan" navor EVjev lahko najdemo v boljših ICE avtih, z večjim motorjem pač. Vse skupaj je en zjamran marketing.
Najboljše izkušnje sem imel za letne z Toyo in Falken ,zimske so pa sava eskimo