Govorice z dolgo brado so očitno dobile epilog. Lamborghini se je odločil, da bo svoj koncept sesto elemento, ki ga je predstavil lani v Parizu, dal v maloserijsko proizvodnjo.
GALERIJA najdražjega avtomobila na svetu
V Sant' Agati naj bi izdelali vsega 20 "šestih elementov", ki jih bodo ponudili svoji najzvestejši (in najbogatejši klienteli). Cena je postavljena na astronomskih dva milijona evrov, s čimer za okoli 300 tisoč evrov prekaša doslej najdražji avtomobil na svetu, veyrona super sport. A v primerjavi z Bugattijevo zverjo – mimogrede, obe znamki spadata pod okrilje Volkswagna – bo sesto elemento namenjen le za zaprte dirkaške proge. To je bil namreč edini način za serijsko proizvodnjo, saj avtomobil s takšnimi rešitvami ne bi nikoli dobil homologacije za vožnjo po običajnih cestah. Ne zadostuje namreč niti standardom glede vgrajenih svetil niti zahtevam po varnostnih elementih.
Avantgardna zasnova
Vseeno pa so podatki o avtomobilu impresivni. Najbolj bode v oči podatek o skupni masi, saj se tehtnica ustavi pri vsega 995 kilogramih. To so dosegli z originalno zasnovo karbonskih vlaken in ojačane plastike, pri čemer je sodeloval celo Boeing. Prav po zasnovi sesto elementa naj bi se v prihodnosti zgledovali tudi ostali lamborghiniji.
V zadku je vgrajen 5,2-litrski V10 motor iz gallarda, čigar moč pa ni znana. Pospešek od nič do sto kilometrov na uro naj bi znašal veyronovih 2,5 sekunde (novi aventador 2,9); končna hitrost še ni razkrita, gotovo pa je blizu 350 kilometrov na uro.
Da bo sesto elemento hitro razprodan, čeprav bo namenjen le užitkom na zaprtih dirkališčih, ne gre dvomiti. Ko so leta 2007 klienteli ponudili 35 reventonov za ceno 1,3 milijona, so bili razprodani v enem tednu.