Vodja sindikata pri Volkswagnu Bernd Osterloh poziva Evropsko komisijo, da vzpostavi kvote za polnilne postaje, s katerimi bi posamezne države prepričala, da vzpostavijo ustrezno omrežje za polnjenje e-avtomobilov.
"Pričakujemo, da bo Evropska unija posameznim državam naložila obveznost izgradnje takšne infrastrukturo v obliki kvot," je v Wolfsburgu dejal vodja delovnega sveta Osterloh. Le, če bo število polnilnih postaj dovolj veliko, se bodo kupci odločili za nakup električnega avtomobila, Osterloha citirajo pri Automobilwoche. S tem bodo posamezne države EU dosegla podnebne cilje, ki si jih je zadala EU, poudarjajo pri sindikatu.
Osterloh je še dejal, da za širitev polnilne mreže za električna vozila niso odgovorni proizvajalci avtomobilov. Upravljavci bencinskih črpalk niso avtomobilski proizvajalci, poudarjajo.
V programu za zaščito podnebja, ki jo je sprejela nemška zvezna vlada, naj bi bilo v Nemčiji do leta 2030 milijon javnih polnilnih mest. Za zdaj jih je zgolj okoli 24.000. Po mnenju delovnega sveta VW je Nemčija po številu e-polnilnih mest na 100.000 prebivalcev šele na desetem mestu v Evropi.
V EU bodo proizvajalci avtomobilov naslednje leto morali dosegati povprečno omejitev emisij CO2 95 gramov na prevoženi kilometer, sicer bodo sledile visoke kazni. Ta zahteva s strani EU je avto industriji naložila velike investicije v e-mobilnost. Samo VW v načrtu naložb za obdobje od leta 2020 do 2024 načrtuje za okoli 33 milijard evrov investicij v e-mobilnost.
Obenem je prehod na električno mobilnost gospodarsko pomemben za avtomobilsko industrijo in njene dobavitelje.
Svet delavcev VW tudi domneva, da v Nemčiji zaradi prehoda na elektrificirana vozila ogroženih kar okoli 108 tisoč delovnih mest v proizvodnji vozil, po najbolj črnem scenariju pa je v celotni industriji, povezani z avtomobili, ogroženih več kot 400 tisoč delovnih mest, kar močno skrbi sindikate, zato si tudi prizadevajo, da bo prehod na elektromobilnost čim bolj uspešen.
b*bci navdušeno ploskajo, ker je to pač moderno, pa nimajo pojma, kakšne posledice stojijo za takimi nedomišljenimi in stihijskimi ukrepi. Agende so popolnoma nerealne in vse skupaj izgleda tako, kot da bi hišo pričeli graditi pri strehi, pa še za… ...prikaži več temelje ne-bi vedeli kakšni naj bi bili in kje naj bodo!
Blagajna v Bruslju se bo polnila. To nas mora veseliti. Samo Slovenija uvaža letno za 2 milijardi naftnih derivatov. S prehodom na baterije in elektriko bo od tega (cca) 1.5 milijard ostalo v žepih vozniko in ostanek pri ponudnikih energije… ...prikaži več in storitev. Kam bo šel ta denar? V novo porabo, torej v delovna mesta in gospodarsko rast. Zdaj raste recimo Dubaj. Z elektriko bo rasla Evropa. Če pa dodamo zraven prihranke od stroškov zdravljenja in smrti zaradi vdihovanja delcev in strupov, prihranke zar