X6 ActiveDrive je po lanskoletni predstavitvi v Frankfurtu prišel tudi na naše ceste. Z njim BMW utrjuje svoje pa tudi prepričanje številnih drugih velikih igralcev na trgu, da bo hibridna tehnologija v nekaj letih postala sestavni del avtomobilov višjih razredov. Kombinacija motorja z notranjim izgorevanjem in dveh elektromotorjev namreč občutno izboljša učinkovitost avtomobila, hkrati pa omogoča izpolnjevanje vse ostrejših zahtev glede izpustov.
Na zunaj se za laika ne razlikuje kaj dosti od običajne različice, čeprav bo poznavalec že po posebni sinji barvi spoznal, da se v njegovi notranjosti vrti naprednejša tehnologija. To potrjujejo še diskretni napisi ActiveHybrid na bokih in zadku, bolj aerodinamična so tudi 19- oz. za doplačilo 20-palčna platišča.
Znotraj sprememb prav tako ni veliko, najbolj očitna je posebna igla med merilniki, ki kaže stopnjo delovanja električnega pogona in napolnjenost baterije, na velikem osrednjem ekranu na sredinski konzoli pa voznik lahko grafično spremlja, katera kombinacija trenutno poganja štirikolesni pogon.
Srce avtomobila je predstavljalo znani 4,4-litrski bencinski V8 motor s 300 kW (407 KM) in dva sinhrona električna motorja s 67 kW (91 KM) oz.63 kW (86 KM) moči. Maksimalna moč pogona, ki se prenaša prek sedemstopenjske avtomatike z naperki ob volanu, sicer znaša 357 kW (485 KM), najvišji navor pa je 780 Nm, kar sta podatka, ki gotovo narišeta nasmeh na usta. Tega pa zamenja lovljenje sape, ko pohodimo plin, saj pospešek znaša 5,6 sekunde, končna hitrost je omejena na 236 km/h. Glede na te podatke je X6 trenutno najmočnejši hibrid na svetu.
In kje odigra svoj del zgodbe električni pogon? Avtomobil lahko do hitrosti 60 km/h vozi zgolj na elektriko in to 2,5 kilometra daleč. Elektromotor se vključi v pomoč pri nagli potrebi po moči, ko zaviramo, energija ne gre v nič, temveč generator polni NiMH baterijo s kapaciteto 2,4 kW. Ko vozimo z normalnim tempom, deluje zgolj bencinski agregat. Kombinacija vsega po obljubah tovarne omogoča do petino manjšo porabo, oz. 9,9 (da, en deci pod magično mejo) litrov na 100 km. Emisije znašajo 231 g/km.
X6 je skratka avtomobil, ki zaradi svoje oblike in namembnosti sproža kontroverzne odzive. Njegovi lastniki bodo sedaj lahko trdili, da so tudi okoljsko ozaveščeni. Nekaj je gotovo, gre za tehnološko zelo izpopolnjen in presneto hiter izdelek, kar pa terja tudi svojo ceno. 114.550 evrov stane osnovna različica hibridnega X6.