Vsaj tako pravijo pri Peugeotu, ki je v Slovenijo že pripeljal svoj najmočnejši serijski izdelek doslej. Model RCZ R je dirkaška različica francoskega modela, s katerim ga želijo postaviti ob bok denimo audiju TTS. RCZ R je tako serijsko postavljen na 19-palčna kolesa, ima nižje težišče od običajnega kupeja in širši kolotek, zunanja podoba je poudarjena z različnimi detajli, kot so dvojni izpuh, matirani strešni loki, fiksni in velik zadnji spojler ter oznake o pedigreju.
Tudi znotraj je kar nekaj razlik v primerjavi s "civilistom", poleg oznak v obliki črke R in rdečih šivov, ki obrobljajo usnje, so tu manjši volan, školjkasti sedeži in kratka prestavna ročica.
Močan, a čist agregat
Bistvo avtomobila je 1,6-litrski THP motor, ki zmore kar 199 kilovatov (270 KM) in 330 Nm navora v širokem razponu od 1.900 do 5.500 vrtljajev. Posebnost motorja je njegova usklajenost s prihodnjimi normami Euro 6, povprečni izpust 145 gramov CO2 na prevoženi kilometer pa je trenutno zares zavidanja vreden rezultat. 4,3 metra dolg in 1.200 kilogramov težak avto do stotice pospeši v 5,9 sekunde, hitrost je omejena na 250 km/h. Tudi ustaviti se zna bliskovito, trdijo Francozi. Če vas zanima podatek o normni porabi, je ta 6,3 litra.
Avto se ne more zanašati na pogon 4x4 kot njegov bližnji tekmec, tako da za boljši stik s cesto poleg asimetričnih pnevmatik širine 235 skrbi mehanska zapora prednjega diferenciala tipa torsen, ki ob aktivaciji moč motorja v ovinkih bolj prenaša na notranje kolo.
Cena od 41.060 evrov
V prihodnjem letu naj bi se po naših cestah v RCZ R vozilo pet kupcev oziroma polovico vseh, ki jih bo pritegnil Peugeotov kupe. Cena zanj se s sicer kar bogato serijsko opremo (ksenon, navigacija, usnje …) prične pri 41.060 evrih, kar je okroglih deset tisoč evrov nad vstopno različico z 1,6 THP motorjem in 147 kilovati (200 KM). Je pa to še vedno znatno manj kot za audi TTS.
Najmočnejši lev na naših cestah
RCZ R ni več le športni kupe za paradiranje po obalnih cestah temveč je pripravljen tudi na spopad s pisto.
Vsaj tako pravijo pri Peugeotu, ki so v Slovenijo že pripeljali svoj najmočnejši serijski izdelek doslej. Model RCZ R je dirkaška različica francoskega modela, s katerim ga želijo postaviti ob bok denimo audiju TTS. RCZ R je tako serijsko postavljen na 19-palčna kolesa, ima nižje težišče od običajnega kupeja in širši kolotek, zunanja podoba je poudarjena z različnimi detajli, kot so dvojni izpuh, mat strešni loki, fiksni in velik zadnji spojler ter oznake o pedigreju.
Tudi znotraj je kar nekaj razlik v primerjavi s "civilistom", poleg oznak v obliki črke R in rdečih šivov, ki obrobljajo usnje, so tu še manjši volan, školjkasti sedeži ter kratka prestavna ročica.
Bistvo avtomobila je 1,6-litrski THP motor, ki zmore kar 199 kilovatov (270 KM) in 330 Nm navora v širokem razponu od 1.900 do 5.500 vrtljajev. Posebnost motorja je njegova usklajenost s prihodnjimi normami euro 6, povprečni izpust 145 gramov CO2 na prevoženi kilometer pa je trenutno zares zavidanja vreden. 4,3 metra dolg in 1.200 kilogramov težak avto do stotice pospeši v 5,9 sekunde, hitrost je omejena na 250 km/h. Tudi ustaviti se zna bliskovito, trdijo Francozi. Če vas slučajno zanima podatek o normni porabi - 6,3 litra.
Avto se ne more zanašati na 4x4 pogon, kot njegov bližnji tekmec, tako da za stik s cesto poleg asimetričnih pnevmatik širine 235 skrbi tudi mehanska zapora prednjega diferenciala tipa torsen, ki ob aktivaciji moč motorja v ovinkih bolj prenaša na notranje kolo.
V letu 2014 naj bi se po naših cestah v RCZ R vozilo pet kupcev oziroma polovico vseh, ki jih bo pritegnil Peugeotov kupe. Cena zanj se s sicer kar bogato serijsko opremo (ksenon, navigacija, usnje …) prične pri 41.060 evrih, kar je okroglih deset tisoč evrov nad vstopno različico z 1,6 THP motorjem z 147 kilovati (200 KM). In ja, še vedno znatno manj kot za audi TTS.